10.02.2016 ::: Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Izvor: AutoMagazin, 10.Feb.2016, 03:15   (ažurirano 02.Apr.2020.)

10.02.2016 ::: Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Nova generacija modela Alpina B7 zvanično je predstavljena. I ovoga puta radi se o modelu, koji koristi tehniku i stil serijskog BMW serije 7, ali na značajno višem nivou...

Alpina B7 xDrive (da, dobro ste pročitali, radi se o modelu koji ima pogon na sve točkove) pokreće nova generacija sa dva turba opremljenog 8-cilindarskog motora zapremine 4,4 litra, koji razvija maksimalnu snagu od 608 KS u rasponu obrtaja od 5.750 o/min do 6.250 o/min i maksimalni obrtni moment od 800 >> Pročitaj celu vest na sajtu AutoMagazin << Nm u rasponu od 3.000 do 5.000 o/min.

reklama

Već pri broju obrtaja od 1.100 o/min, motor razvija obrtni moment od 450 Nm, a pri 1.800 o/min, dostupno je 600 Nm. Ove informacije se odnose na agregat koji koristi gorivo od 98 oktana.

Za prenos snage zadužen je osmostepeni automatizovani menjač ZF 8HP70 Switch-Tronic, koji moment šalje na sve točkove, a koji u slučaju da je ESP sistem isključen, najveći obrtni moment šalje na zadnje točkove. Iz mesta do 100 km/h, Alpina B7 stiže za samo 3,7 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 310 km/h. Alpina se hvali kombinovanom potrošnjom od 10,4 l/100 km (ahaaaaa!)

Izduvni sistem razvijen je sa ciljem da obezbedi atraktivniji zvuk nego BMW 750i xDrive. Naravno, automobil je opremljen i sistemom aktivnog upravljanja zadnjim točkovima, adaptivnim oslanjanjem, specijalnim Alpina "set-up", felnama prečnika 20 inča, pneumaticima Michelin Pilot SuperSport (uz doplatu se mogu dobiti i felne prečnika 21 inča). Dimenzije prednjih pneumatika iznose 255/40 R20, a zadnjih 295/35 R20. Za kočenje su zaduženi diskovi prečnika 395x36 napred i 370x24 pozadu, sa četvoroklipnim kočionim elementima.

Kao što smo navikli od Alpine, oprema je veoma bogata. Pored toga, materijali su ekskluzivniji i završna obrada je na višem nivou (ako je to uopšte moguće). Za oblaganje enterijera, korišćena je koža Lavalina, koju dopunjuju obloge od pravog drveta i detalji od klavir crne boje. Modifikovana je i elektronika, pa se Alpina B7 može pohvaliti sopstvenog grafikom instrument table.

Automagazin.rs
Pogledaj vesti o: BMW

Nastavak na AutoMagazin...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoMagazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoMagazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.