KO SME PASTUVU NA CRTU: Kurir za volanom novog mustanga u Minhenu!

Izvor: Kurir, 26.Maj.2015, 00:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

KO SME PASTUVU NA CRTU: Kurir za volanom novog mustanga u Minhenu!

MASLKAR: Pritisak tastera "start" šalje uzbunu pod haubu. Erupcija se ne smiruje, dok pastuv brzo nestaje u prašini. Dve verzije za početak - 2,3 ekobust sa 317 KS i V8 koji okuplja 421 KS

MINHEN - Pastuvi su se okupili na Minhenskom aerodromu. Čekaju nas dva rasna primerka - kabriolet i još ljući "mustang V8", oba sa manuelnim menjačem! Nekoliko krugova u "toples" verziji sa spuštenim krovom bilo je dosta, a onda smo se usmerili ka "siledžiji" koji broji 421 konjsku >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << snagu pod radnim nazivom "fastbek".

Pritisak tastera "start" šalje uzbunu pod haubu. Počinje pobuna cilindara, sledi režanje u fazi besnila.Krenula je novinarska kolona, ali nerviramo se jer idemo brzinom od samo 40 km/h. A onda, pogled u kontrolnu tablu i shvatamo da se krećemo brže od 120 km/h. Tek nakon toga smo izašli na nemački autoput.

Ograničenja brzine - nema! Prava pista koja može da pokaže prava snaga ove besne mašine.Ubrzanje je neverovatno, zalepićete se za sedište, ali ipak nećete moći da skinete nogu sa gasa, pogotovo kad pređete u šesti stepen prenosa u kom mustang pokazuje svoju maksimalnu žestinu! Preticanje je mačiji kašalj, ogromna snaga motora razvija neverovatnu brzinu u samo nekoliko sekundi.

Najsavremenija tehnologija prati svaku komponentu ove zveri. Sportski, ali elegantni kožni enterijer uključujući i kožni volan, ulivaju osećaj moći i dočaravaju kvalitet i snagu ovog neverovatnog vozila. Iako je u pitanju zadnji pogon, odlično se ponaša u krivinama i nema nikakvih poteškoća pri vožnji u svim vremenskim prilikama zahvaljujući brojnim režimima vožnje i podešavanjima volana, koje možete odrediti jednostavnim pritiskom na dugme.

Doživljaj vožnje ulepšava i veliki pregledni multimedijalni ekran osetljiv na dodir, koji vam pored osnovnih funkcija pomaže i pri parkiranju zadnjom kamerom koja je izuzetno precizna i pokazuje vam najbolje uglove za parkiranje. Ceo doživljaj i ovaj snažni model temeljno opravdava činjenicu da je od 1964. godine kada je mustag nastao prodato preko 9 miliona vozila."Mustang" "ispravlja" krivine jer je naoružan novim, lakšim i naprednim zadnjim multilinku.

Nikola Đorđević

MUSTANG 2,3 EKOBUST FASTBEK

Motor: 2.300 ccm

Snaga 317 KS pri 5.500 o/min

Moment: 423 Nm pri 3.000 o/min

Masa: 1.655 kg

0-100 km/h: 5,8 sekundi

Maks. brzina: 234 km/h

Dužina / širina / visina:

478     / 191    / 138 cm

Međuos. razmak: 272 cm

Prtljažnik: 408 litara

Potrošnja (fabrički): 8,0 l/100 km

Osnovni model: 36.000 evra

Kum mustanga

Dobio ime po avionu P-51

"Ford" je dao ime svojoj ikoni po avionu lovcu "P-51 mustang", zastrašujućem oružju Drugog svetskog rata. Ikona ikone su modeli "šelbi", nazvani po Karolu Šelbiju (1923-2012) konstruktoru i trkačkom vozaču, koji je prvi prekinuo dominaciju "Ferarija" na stazama. Šelbija je u tim pozvao Li Lakoka, sin italijanskog imigranta koji se smatra ocem "Mustanga".

9.000.000 prodatih mustanga

50 godina postojanja

6 generacija

3.000 uloga u filmovima

500 novih modela naručeno za 30 sekundi

Nastavak na Kurir...






Povezane vesti

Novi Ford Mustang na probi "Kurira"

Izvor: AutoBlog, 26.Maj.2015

Minhen - Pastuvi su se okupili na Minhenskom aerodromu. Čekaju nas dva rasna primerka - kabriolet i još ljući "mustang V8", oba sa manuelnim menjačem! Nekoliko krugova u "toples" verziji sa spuštenim krovom bilo je dosta, a onda smo se usmerili ka "siledžiji" koji broji 421 konjsku snagu pod radnim...

Nastavak na AutoBlog...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.