Izvor: Kurir, 26.Maj.2015, 00:37 (ažurirano 02.Apr.2020.)
KO SME PASTUVU NA CRTU: Kurir za volanom novog mustanga u Minhenu!
MASLKAR: Pritisak tastera "start" šalje uzbunu pod haubu. Erupcija se ne smiruje, dok pastuv brzo nestaje u prašini. Dve verzije za početak - 2,3 ekobust sa 317 KS i V8 koji okuplja 421 KS
MINHEN - Pastuvi su se okupili na Minhenskom aerodromu. Čekaju nas dva rasna primerka - kabriolet i još ljući "mustang V8", oba sa manuelnim menjačem! Nekoliko krugova u "toples" verziji sa spuštenim krovom bilo je dosta, a onda smo se usmerili ka "siledžiji" koji broji 421 konjsku >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << snagu pod radnim nazivom "fastbek".
Pritisak tastera "start" šalje uzbunu pod haubu. Počinje pobuna cilindara, sledi režanje u fazi besnila.Krenula je novinarska kolona, ali nerviramo se jer idemo brzinom od samo 40 km/h. A onda, pogled u kontrolnu tablu i shvatamo da se krećemo brže od 120 km/h. Tek nakon toga smo izašli na nemački autoput.
Ograničenja brzine - nema! Prava pista koja može da pokaže prava snaga ove besne mašine.Ubrzanje je neverovatno, zalepićete se za sedište, ali ipak nećete moći da skinete nogu sa gasa, pogotovo kad pređete u šesti stepen prenosa u kom mustang pokazuje svoju maksimalnu žestinu! Preticanje je mačiji kašalj, ogromna snaga motora razvija neverovatnu brzinu u samo nekoliko sekundi.
Najsavremenija tehnologija prati svaku komponentu ove zveri. Sportski, ali elegantni kožni enterijer uključujući i kožni volan, ulivaju osećaj moći i dočaravaju kvalitet i snagu ovog neverovatnog vozila. Iako je u pitanju zadnji pogon, odlično se ponaša u krivinama i nema nikakvih poteškoća pri vožnji u svim vremenskim prilikama zahvaljujući brojnim režimima vožnje i podešavanjima volana, koje možete odrediti jednostavnim pritiskom na dugme.
Doživljaj vožnje ulepšava i veliki pregledni multimedijalni ekran osetljiv na dodir, koji vam pored osnovnih funkcija pomaže i pri parkiranju zadnjom kamerom koja je izuzetno precizna i pokazuje vam najbolje uglove za parkiranje. Ceo doživljaj i ovaj snažni model temeljno opravdava činjenicu da je od 1964. godine kada je mustag nastao prodato preko 9 miliona vozila."Mustang" "ispravlja" krivine jer je naoružan novim, lakšim i naprednim zadnjim multilinku.
Nikola Đorđević
MUSTANG 2,3 EKOBUST FASTBEK
Motor: 2.300 ccm
Snaga 317 KS pri 5.500 o/min
Moment: 423 Nm pri 3.000 o/min
Masa: 1.655 kg
0-100 km/h: 5,8 sekundi
Maks. brzina: 234 km/h
Dužina / širina / visina:
478 / 191 / 138 cm
Međuos. razmak: 272 cm
Prtljažnik: 408 litara
Potrošnja (fabrički): 8,0 l/100 km
Osnovni model: 36.000 evra
Kum mustanga
Dobio ime po avionu P-51
"Ford" je dao ime svojoj ikoni po avionu lovcu "P-51 mustang", zastrašujućem oružju Drugog svetskog rata. Ikona ikone su modeli "šelbi", nazvani po Karolu Šelbiju (1923-2012) konstruktoru i trkačkom vozaču, koji je prvi prekinuo dominaciju "Ferarija" na stazama. Šelbija je u tim pozvao Li Lakoka, sin italijanskog imigranta koji se smatra ocem "Mustanga".
9.000.000 prodatih mustanga
50 godina postojanja
6 generacija
3.000 uloga u filmovima
500 novih modela naručeno za 30 sekundi
Novi Ford Mustang na probi "Kurira"
Izvor: AutoBlog, 26.Maj.2015
Minhen - Pastuvi su se okupili na Minhenskom aerodromu. Čekaju nas dva rasna primerka - kabriolet i još ljući "mustang V8", oba sa manuelnim menjačem! Nekoliko krugova u "toples" verziji sa spuštenim krovom bilo je dosta, a onda smo se usmerili ka "siledžiji" koji broji 421 konjsku snagu pod radnim...