22.03.2016 ::: Utisci BMW kupaca sa posebnog putovanja u Minhen

Izvor: AutoMagazin, 22.Mar.2016, 11:40   (ažurirano 02.Apr.2020.)

22.03.2016 ::: Utisci BMW kupaca sa posebnog putovanja u Minhen

BMW Financial Services je, posle tromesecne kampanje, odabrane kupce iz Srbije obradovao putovanjem u sedište kompanije BMW. Tokom trodnevne posete Minhenu klijenti su obisli  BMW Welt, BMW Muzej i fabriku automobile, i izbliza  se upoznali  sa svim vrednostima svog omiljenog Brenda.

“Jedan od najjačih utisaka na mene je ostavila zgrada BMW Welta. Postavka modela unutar >> Pročitaj celu vest na sajtu AutoMagazin << nje je fascinantna i zaista govori puno o bogatoj istoriji i moći brenda BMW.“ izjavio je, sumirajući utiske, Milenko Popović, jedan od klijenata koji je imao priliku da doživi BMW na ovaj poseban način.

reklama

Tokom ove posete klijenti su, pored ostalih sadržaja, imali priliku i da se voze jednim od najnovijih BMW modela po sopstvenom izboru. Milenko Popović priznaje: “Veliki sam fan automobila uopšte i vozio sam zaista mnogo različitih brendova. Ono sto je najveća vrednost BMW vozila je direktan osećaj povezanosti vozača i automobila, što je kod BMW sportskih modela još izraženije. Svaki BMW model kao da vam daje do znanja da želi da ga vozite, a ne da budete voženi u njemu.“

BMW Financial Services zahvaljuje još jednom svojim kupcima na vernosti, sa željom da ovakvih poseta kojima se na najbolji dočarava BMW brend, bude još više u budućnosti.

PR

Nastavak na AutoMagazin...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoMagazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoMagazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.