Izvor: RTS, 24.Okt.2019, 13:32 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Siti preko influensera želi da popravi atmosferu na Etihadu
Fudbalski klub Mančester siti, nezadovoljan atmosferom koju navijači prave na utakmicama, pokrenuo je kampanju na influenserskoj platformi "Trajb", kako bi se to stanje popravilo.
"Građani" tvrde da im je žreb u Ligi šampiona doneo neatraktivne ekipe Dinama, Atalante i Šahtjora, što će dovesti do toga da njihove pristalice >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << dolaze u manjem broju na Etihad.
Planirano je da ovom kampanjom obuhvate ciljnu grupu od 18 do 55 godina, kako bi preko njih mladi mogli vide i da dožive Sitijeve utakmice.
Svaki influenser (osoba koja ima moć uticaja na druge ljude na društvenim mrežama prim.aut) koji želi da se uključi u ovu kampanju i da postane promoter kluba iz Mančestera, mora da ima najmanje 5.000 pratilaca na Instagramu.
Uslov za "dobjanje posla" je slanje fotografije ili videa koji prikazuje "neverovatnu atmosferu Etihada".
Pogledaj vesti o: Fudbal