Barselona prvi put sa reklamom na dresu

Izvor: Politika, 10.Dec.2010, 18:23   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Barselona prvi put sa reklamom na dresu

BARSELONA - Fudbalski klub Barselona prvi put u istoriji imaće reklamu na dresovima, a šestogodišnji ugovor o sponzorstvu potpisan je sa jednom fondacijom iz Katara.

U saopštenju kluba navodi se da će godišnji prihod po tom osnovu iznositi 30 miliona era, što je rekordni iznos u svetu za reklamu na dresovima jedne sportske ekipe.

Do juna 2016. godine katarska fondacija će Barseloni platiti ukupno 165 miliona evra, 30 miliona za svaku od narednih pet sezona i 15 >> Pročitaj celu vest na sajtu Politika << miliona za predstojeću polusezonu.

Katarska fondacija, koju je 1995. godine osnovao emir od Katara šeik Hamad Bin Kalifa Al Tani, ulaže novac u obrazovanje, naučna istraživanja i društveni razvoj.

U istoriji dugoj 111 godina Barselona nikada nije želela da prodaje dresove i po tome je bila jedinstvena u svetu. Umesto reklamiranja velikih multinacionalnih kompanija, katalonski klub je na dresovima imao logo UNICEF-a, za šta je toj humanitarnoj organizaciji Ujedinjenih nacija plaćao milion i po evra godišnje.

Prilikom sklapanja ugovora sa katarskom fondacijom, čelnci Barsleone su insistirali da marketinški stručnjaci na dresu ukope oba loga, što je prihvaćeno.

Najunosniji ugovor od prodaje reklamnog prostora na dresovima do sada je imao Mančester Junajted, koji od osiguravajućeg društva AON godišnje dobija 23,6 miliona evra.

Madridski Real zarađuje 23 miliona od kladionice BWIN.

Tanjug

objavljeno: 10.12.2010.

Nastavak na Politika...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Politika. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Politika. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.