Kako do uspešne onlajn prodaje

Izvor: Kurir, 19.Mar.2017, 10:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako do uspešne onlajn prodaje

.

Kada vodite onlajn prodavnicu, važno je da – kroz marketing – predstavite svoj brend, približite ga korisnicima i stvorite vezu u koju obe strane jednako veruju Samo tako ćete moći da ostvarite iskustvo kakvo pruža i fizička kupovina u prodavnici

Šta možete da učinite?

Svako obraćanje mora da bude lično

Svoje kupce verovatno nikada nećete i lično upoznati, ali i dalje morate da znate šta žele, kada i zašto

Kompanija >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << Magnetik (Magnetic) sprovela je istraživanje o onlajn kupovinama i ključna stvar koju kupci navode jeste da žele da sam proces bude što prostiji, ali i da njihove potrebe ne budu zanemarene

Ovo zapravo nije jednostavno

Treba voditi evidenciju o svim kupovinama i odmah ih klasifikovati po vrsti proizvoda koji su kupljeni Tako se stvara jasna baza podataka i lakše je postojeće kupce obavestiti o novoj ponudi ili sniženjima vezanim baš za proizvode koji ih interesuju

Ukratko: ako baku koja gaji cveće obavestite da imate specijalnu ponudu valjkova za krečenje, vrlo je verovatno da će ubuduće kupovati negde drugde

Da, to znači više posla i napora, ali će vam se višestruko isplatiti Pravovremeno obaveštavanje izabranih kupaca često znači i lakše odlučivanje na kupovinu Posebno ako je ponuda poboljšana

Razgovarajte s korisnicima

Blog, obaveštenja na društvenim mrežama, fotografije, video-zapisi, direktna pošta… sve su to načini da stalno budete u kontaktu s kupcima

Sadržaji koje delite s potencijalnim kupcima treba da budu početak dijaloga tokom kog ćete čuti šta je kupcima važno i kako zajedno možete da unapredite proces kupovine Od toga koliko ćete mudro i originalno pristupiti zavisi i uspeh vaše onlajn prodavnice i brendova koje zastupate

Pronađite način da vaši proizvodi postanu sastavni deo načina života vaših korisnika Na primer: ako prodajete odeću, napravite foto-konkurs za najbolji odevnu kombinaciju za odlazak na piknik; ako ste specijalizovani za sportsku opremu, upitajte za recept za najjednostavniji i najzdraviji napitak pre treninga… Što više učesnika imate, to će i osećaj pripadnosti (vašoj prodavnici) među korisnicima rasti

Usavršite kupovinu

Neophodno je da sam proces prodaje i kupovine teče sasvim glatko Testirajte dok ne budete potpuno sigurni da je svaki korak u procesu kupovine uspešan

Bezbednost mora da bude na prvom mestu – ako vam korisnici ne veruju, preći će kod konkurencije Osećaće se mnogo sigurnije ako na odgovarajućem mestu navedete koji sistem zaštite koristite i šta to tačno znači za njih

Uz sve to, pomenuto istraživanje pokazuje da skoro polovina potencijalnih kupaca odustaje od kupovine ako se na kraju ispostavi da postoje bilo kakvi dodatni troškovi Zato sve troškove morate da pomenete Odmah

Isto tako, ostavite mogućnost razgovora sa „živom” osobom, ukoliko je to potrebno Navedite i lokaciju svoje kancelarije i radno vreme Dajte im i mogućnost da ocene svoju kupovinu i navedu svoja iskustva u poslovanju s vama Ako ovome pravilno pristupite, to može da bude deo vaše marketinške poruke

Stalno budite bolji

Čak i ako je kupac 100% zadovoljan, ništa ne garantuje da će se vratiti Vaš posao zavisi od veze koju ste stvorili sa svojim korisnicima Dajte im razlog da vam se vraćaju: program lojalnosti, kartice s popustom…

Ni u jednom trenutku ne zaboravljajte: vi nemate stvarnu prodavnicu, kupci ne mogu da svrate dok su u šetnji Oni kod vas dolaze samo kada im je nešto potrebno Ili češće – ako vam je marketing zaista dobar

Vođenje onlajn prodavnice nije sprint; uvek je maraton Upoznajte svoju publiku i ne prestajte da učite Što više znate o onlajn poslovanju, to ćete biti spremniji da stvorite kreativniji način da kupce ohrabrite da uvek izaberu vas

Autor: Promo tekst

Nastavak na Kurir...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.