CS:GO  Vodič o granatama: Molotov/Incendiary

Izvor: B92, 11.Jul.2017, 09:53   (ažurirano 02.Apr.2020.)

CS:GO " Vodič o granatama: Molotov/Incendiary

Nadamo se da su vam prethodni tekstovi o flash i smoke granatama pomogli u nekom aspektu. Ovaj put ćemo probati da vam ukratko objasnimo pravilnu i najbolju upotrebu vatrenih bombi, kao i sve tehničke podatke o njima.

Vatrene bombe – korišćene za blokiranje/zaustavljanje prodora (CT), kao i za ‘čišćenje’ željenih oblasti prilikom prodora (T). Ukoliko nemaju dodirnu tačku posle određenog vremena, jednostavno se raspršte u vazduhu i nemaju nikakav uticaj. Molotovljev >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << koktel koji kupuju terori je jeftiniji, a i jači. Iz nekog razloga, molotovljev ne pravi razliku između igrača sa armorom ili bez, pa svejedno daje veću štetu. Na drugoj strani, CT vatra ne ignoriše armor pa će igrači sa njim primati manje štete. Plamen traje oko 7 sekundi, a ukoliko dođe u kontakt sa dimnom bombom – on se gasi. Nedavno, apdejt je promenio ponašanje smokea i molotova. Sada se samo deo koji dođe u dodir gasi, dok bi se ranije ceo plamen ugasio. Molotov ($400) – T strana

Ukoliko znate šta radite i imate dogovor sa timom, može biti iskorišćen na početku runde kako bi blokirali potencijalni push CT-a i za zauzimanje oblasti na startu (primer: Overpass short – često viđeno na pro mečevima). Naravno, u vašoj mečmejking partiji uglavnom nećete viđati pametnu upotrebu molotovljeva na startu runde, pa je poželjno uvek čuvati svoj, što duže moguće. Ukoliko imate pravi tim za pravu koordinaciju, pre upada na sajt upotrebiti nekoliko molotova za lakši upad. Tako neke uglove nećete morati overavati, već ući 90% sigurni da je taj ćošak čist. Molotov je posebno dobar u afterplant situaciji.

Za razliku od CT vatrene bombe, molotovljev koktel može eksplodirati i u vazduhu, ali na vrlo maloj visini od zemlje. Incendiary striktno mora udariti zemlju kako bi se vatra aktivirala.

Izvor: Klan RUR Incendiary ($600) – CT strana

Pravi manji damage od molotova, a skuplji je. Možda je ovo nelogično, ali svrha ovoga je balansiranje igre (ekonomija i prednost strane). Bitna stvar koja čini incendiary bombu lošijom je zapravo registrovanje armora. Naravno, ovo ne bi bila loša stvar da molotovljev nije zabagovan. Već nekoliko godina, od kada je otkriveno, Valve ne popravlja ovaj bag, ukoliko se može smatrati bagom jer je u igri predugo.

Ukoliko se sprema upad terora na sajt, upotrebiti incendiary za usporavanje, ili ako se odluče za skakanje kroz plamen – za nanošenje štete. Ako je postavljena bomba i imate incendiary, dok je živ samo jedan teror, možete ga izolovati vatrom u neku prostoriju, i tada probati defuse. On će ili iskočiti kroz vatru sa znatno manjim heltom, ili će samo prestojati u toj prostoriji dok vi uspešno izdefate. Afterplant

Ako ste na T strani i u situaciji sa postavljenom bombom, a pritom imate molotov – imate veliku prednost. Možete zauzeti poziciju gde vas CT neće videti, a pošto mu vreme za zaustavljanje bombe ističe, jednostavno možete baciti vatru na bombu i povući se nazad. Tako će CT igrač goreti živ dok defa, ili će samo odustati i pobeći. Naravno, morate paziti i da li CT ima smoke sa sobom. Ukoliko ima, defuse se može pretvoriti u ninja defuse – sa 0 plamena i mnogo dima! O ovome smo pisali u prošlom priručniku o granatama, za smoke bombu.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.