Izvor: Sportski Žurnal, 08.Sep.2012, 12:58 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Snežana Filipović novi direktor marketinga Partizana
Osim ambicija u grupnoj fazi Lige Evrope, Partizan je predstavio i novog direktora marketinga. Snežana Filipović od juče rukovodi službom koja je dan ranije dogovorila generalno sponzorstvo sa kompanijom „Kalsberg Srbija”.
Za taj sektor klupskog poslovanja navijači će se od sad, verovatno, posebno interesovati, a Filipovićeva je objasnila osnove dugoročnog plana.
- Nova organizaciona struktura sastoji se od pet sektora: sponzorstva i TV prava, digitalnih >> Pročitaj celu vest na sajtu Sportski Žurnal << medija, odnosa sa javnošću, licenciranih proizvoda i članstva i tiketinga. Ozbiljan rad je pred nama – najavila je Snežana.
Prema njenim rečima, Vladimir Jarić, doskorašnji direktor marketinga, ostaće u klubu.
- Vlada je još tu, biće i u budućnosti u Partizanu. Ne smatram da je pre mene marketing bio loš, kako se priča, samo mu je potrebna nova energija. Kao žena, sa devetoricom muškaraca u timu, pokušaću da iskoristim njihovu energiju.
Kao novom članu član crno-bele porodice, objasnila je da joj sport, naročito najvažnija sporedna stvar na svetu, nisu strani.
- Potičem iz sportske familije, tata je bio fudbaler, rođeni brat Nenad Filipović je golman, branio je za Rad, u Mađarskoj i za Teleoptik, a dve godine sam se bavila odbojkom u rodnom Užicu, igrala sam sa čuvenom reprezentativkom Vesnom Čitaković-Đurišić.
U Humskoj joj je zadatak da unapredi marketing, prethodno je bila angažovana na Univerzitetu Megatrend.
- Sa svim igračima imam dobar odnos, sarađivali smo prilikom njihovog upisa na Megatrend, većina ih je sa mojim bratom trenirala i igrača. Kako su prošli na studijama? Još uvek studiraju, to ćete morati njih da pitate.
Uverava da se ne plaši provokacija navijača Crvene zvezde.
- Sve je moguće, ali nemam problem s tim – nasmejala se Snežana Filipović.
Nastavak na Sportski Žurnal...