Izvor: Blic, 20.Sep.2021, 16:56

Staro i novo, lepo i korisno, ekologija i sport: Brend „Najki“ od 20.000 recikliranih patika napravio ekološku podlogu za novi košarkaški teren u okviru kampanje „Move to zero“

Da ekologija i sport mogu da budu usko povezani i da ta povezanost može da da uspešan rezultat na delu su u nedelju pokazali predstavnici kompanije “Sport Time“, ekskluzivnog distrubutera brenda „Najki“ u Srbiji u okviru svoje nove kampanje „Move to zero“ .
Pogledaj vesti o: Košarka

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.