Skaj povukao film o Majklu Džeksonu posle kritika

Izvor: N1 televizija, 13.Jan.2017, 18:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Televizija Skaj neće emitovati kratki film o američkom pevaču Majklu Džeksonu, pošto je njegova ćerka Paris rekla da je uvređena načinom na koji je on u filmu prikazan.

Ćerka kralja popa Majkla Džeksona, Paris Džekson, rekla je prethodno da je veoma uvređena time što je beli glumac, Džozef Fajns, izabran da glumi njenog oca u novoj TV komediji "Urbani mitovi". Paris je na Tviteru prokomentarisala da je “htela da povrati” kada je videla kako Fajns izgleda >> Pročitaj celu vest na sajtu N1 televizija << u pomenutom filmu.

Film o čuvenom pop pevaču, deo serije „Urbani mitovi“, trebalo je da bude emitovan na programu Skaj Arts.

Televizija Skaj je danas izdala saopštenje u kojem je navela da je sporna epizoda povučena posle kritike koju je izrazila Paris Džekson. Skaj je naveo i da nije imao nameru da bilo koga uvredi, javio je BBC.

“Doneli smo odluku da ne emitujemo film 'Elizabet, Majkl i Marlon', polučasovnu epizodu serije 'Urbani mitovi' programa Skaj Arts, posle zabrinutosti koju je izrazila najbliža porodica Majkla Džeksona. Želeli smo da na duhovit način prikažemo događaje za koje se veruje da su se dogodili, i nikada nam nije bila namera da bilo koga uvredimo. Džozef Fajns u potpunosti podržava našu odluku“, navodi se u saopštenju Skaja.

Kratak film koji je trebalo da bude emitovan prikazivao je priču o putovanju Majkla Džeksona sa Elizabet Tejlor i Marlonom Brandom od Los Anđelesa do Njujorka, posle terorističkih napada 11. septembra.

Nastavak na N1 televizija...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta N1 televizija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta N1 televizija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.