
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 01.Jul.2025, 16:05
Pepco objavio godišnju Studiju o kupcima u 18 zemalja. Jedna grupa ljudi obavi čak 30 miliona transakcija mesečno
Studija o kupcima je godišnja anketa koja se sprovodi na tržištima gde su prisutne Pepco radnje, od Estonije preko Poljske, Srbije, Italije do Španije. Anketari razgovaraju sa blizu 10.000 kupaca kako bi rezultati bili što potpuniji. Pepco koristi ove podatke kako bi razvio i redovno pratio „CSI“ (indeks zadovljstva kupaca), koji omogućava procenu aspekata kao što su usluga i pristup prema kupcima, ponuda i njena dostupnost, vizuelna privlačnost radnje, kao i privlačnost cena. Rezultati su i dalje odlični – u ovogodišnjoj studiji, „CSI“ indeks je dostigao 89 od mogućih 100 poena.
Ova studija takođe pomaže Pepcu da razvije profil kupaca. Rezultati najnovije ankete ne ostavljaju prostora za sumnju – žene su...
Pogledaj vesti o: Grčka
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...