Pepco objavio godišnju Studiju o kupcima u 18 zemalja. Jedna grupa ljudi obavi čak 30 miliona transakcija mesečno

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 01.Jul.2025, 16:05

Pepco objavio godišnju Studiju o kupcima u 18 zemalja. Jedna grupa ljudi obavi čak 30 miliona transakcija mesečno

Studija o kupcima je godišnja anketa koja se sprovodi na tržištima gde su prisutne Pepco radnje, od Estonije preko Poljske, Srbije, Italije do Španije. Anketari razgovaraju sa blizu 10.000 kupaca kako bi rezultati bili što potpuniji. Pepco koristi ove podatke kako bi razvio i redovno pratio „CSI“ (indeks zadovljstva kupaca), koji omogućava procenu aspekata kao što su usluga i pristup prema kupcima, ponuda i njena dostupnost, vizuelna privlačnost radnje, kao i privlačnost cena. Rezultati su i dalje odlični – u ovogodišnjoj studiji, „CSI“ indeks je dostigao 89 od mogućih 100 poena.
Ova studija takođe pomaže Pepcu da razvije profil kupaca. Rezultati najnovije ankete ne ostavljaju prostora za sumnju – žene su...
Pogledaj vesti o: Grčka

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.