Reklamni Oskar za Jana kampanju o Malenoj i Klepetanu

Izvor: Objava, 25.Jun.2016, 12:34   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Reklamni Oskar za Jana kampanju o Malenoj i Klepetanu

Jana Voda sa porukom ljubavi i agencija Imago Ogilvy dobili su značajno priznanje na najrelevantnijem festivalu za oglašavanje na svetu, gde je u konkurenciji više od 43 000 prijavljenih radova Jana osvojila bronzanog Lava
Priča o Malenoj i Klepetanu, u sklopu kampanje Jana voda sa porukom ljubavi, osvojila je bronzanog Lava na „Cannes Lions“-u, najvećem svetskom festivalu kreativnog oglašavanja. Prestižnu statuu lava Jana i agencija Imago Ogilvy dobili su u kategoriji Branded Content & Visual Storytelling (Live Broadcast/Live Streaming). Kampanja u kojoj su glavne uloge imale dve rode, uz poruku “samo ljubav”, oduševila je proletos domaću javnost, ali sada i stručni žiri „Cannes Lions“ festivala. Ove godine je na prestižnom festivalu prijavljeno više od 43 000 radova iz celog sveta, a među njima najveći svetski brendovi i agencije, što ovo priznanje čini još značajnijim za Jana vodu sa porukom ljubavi.
"Ova nagrada je dokaz da samo ljubav i predan rad pobeđuju i da je upravo ljubav ta koja pokreće svet, što je i bila glavna poruka ove Jana edicije. Istinski verujem da samo srcem možeš pobediti, pa je kampanja koja je rađena s punim srcem i velikom ljubavlju i donela svetski najznačajnije i prestižno priznanje u našoj marketinškoj struci“, ističe Iva Balent, izvršna direktorka marketinga kompanije Agrokor.
„Cannes Lions“ je najbitniji festival oglašavanja na svetu i svojevrsni Oskar za reklame, pa se može reći da je priča o Malenoj i Klepetanu ove godine imala dva srećna kraja. Klepetan se vratio Malenoj, a Jana i Imago su osvojili najprestižniju svetsku nagradu.
Pogledaj vesti o: Dodela Oskara 2013