Izvor: Blic, 15.Jun.2016, 10:55 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Telekom Srbija dobitnik priznanja Superbrend Srbija
U hotelu Metropol Palace u Beogradu održana je svečana dodela Superbrands priznanja za 2015/2016.
Telekom Srbija dobitnik je priznanja Superbrands Srbija, korporativne nagrade za najbolju kompaniju u kategoriji telekomunikacija u Srbiji. Priznanje je u ime kompanije primio Vladan Bojić, direktor Sektora za marketing komunikacije.
Kriterijumi za dobijanje statusa Superbrand Srbija odnose >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << se na tri glavne osobine brenda: prepoznatljivost i ugled, dugogodišnju doslednost i pouzdanost i korporativnu odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje. Telekom Srbija dobio je najviše ocene od strane stručnog veća, koje čini 16 istaknutih poslovnih ljudi i stručnjaka iz Srbije.
Nakon dva uspešna projekta 2007. i 2013. godine, Superbrends Srbija 2015/2016. je po treći put omogućio srpskim i inostranim kompanijama, istaknutim projektima i organizacijama u našoj zemlji da još jednom potvrde uspešnost u svojim oblastima i opravdaju ukazano poverenje od strane potrošača i korisnika usluga i šire javnosti.
tu oblast kroz prepoznavanje i utvrđivanje vodećih međunarodnih i lokalnih brendova u svakoj zemlji članici, kojih je sada više od 80 širom sveta. Dobijanjem statusa Superbrands Srbija 2015/2016, kompanija Telekom Srbija se pridružila velikoj, globalnoj Superbrands porodici.