Uručena priznanja Superbrend, nagrade i za Antena Grupu

Izvor: Prva.rs, 14.Jun.2016, 16:28   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Uručena priznanja "Superbrend", nagrade i za Antena Grupu

Sinoć je održana Svečana dodela Superbrands priznanja u hotelu Metropol Palace. Na svečanosti je prisustvovao veliki broj predstavnika kompanija, učesnika projekta i gostiju, kao i predstavnika medija.
Pored kompanija koje su svojom uspešnošću i pozicijom na tržištu osvojile prestižan status, Korporativni Superbrands Srbije 2015-6, na svečanosti su dodeljene i posebne nagrade kojima je ukazana čast važnim dostignućima, inovativnim rešenjima, naučnom radu i prestižnim rezultatima >> Pročitaj celu vest na sajtu Prva.rs << u sportu.
U 34 kategorije status Superbrands je osvojilo 246 kompanija, a kompanije sa najvećim brojem glasova po kategoriji primile su priznanje na Svečanoj dodeli nagrada. Dodeljena su priznanja i za broj jedan domaću kompaniju sa najvećim brojem glasova i za broj jedan inostranu kompaniju sa najvećim brojem glasova.
Među glavnim dobitnicima su Imlek, Britiš ameriken tobako (BAT), Er Srbija, ali i ženska košarkaška reprezentacija za izuzetne rezultate u sportu.
Kompanija BAT dobitnik je "Golden Superbrend" priznanja u svim kategorijama kao multinacionalna kompanija koja posluje u Srbiji, dok je Imlek srpska kompanija dobitnik "Golden Suprebrend-a".
Specijalnu "Golden Superbrend" nagradu za inovacije dobila je Srpska akademija nauka i umetnosti (SANU), dok je specijalno priznanje za supešno poslovanje pripalo "Er Srbiji".
"Golden Superbrend" nagradu za izvanredna dostignuća u sportu dobila je ženska košarkaška reprezentacija Srbije.
Standardne nagrade "Superbrend" dodeljene su najuspešnijim kompanijama u 34 kategorije, među kojima su: Knjaz Miloš, "Hleb i Kifle", Apatinska pivara, Imlek, Bambi, BAT, Tetrapak, Tigar korporacija, Eliksir Zorka...
Nagrade su još dobili Airport City, Energoprojekt, Lilly doregerije, Mona, Forma Ideale, Gorenje, Aerodrom „Nikola Tesla,“Telekom Srbija...

Kriterijumi za dobijanje statusa "Superbrend Serbia" zasnovani su na tri osobine brenda - prepoznatljivost i ugled, dugogodišnja doslednost i pouzdanost i korporativna odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje.
Nakon dva uspešna projekta 2007. i 2013. godine, Superbrends Srbija 2015/6. je po treći put dao mogućnost srpskim i inostranim kompanijama, istaknutim projetima i organizacijama u Srbiji da još jednom potvrde uspešnost u svojim oblastima i da potvrde ukazano poverenje od strane potrošača i korisnika usluga i šire javnosti.
Superbrands je nastao 1994. godine u Velikoj Britaniji i predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova i organizuje se u više od 80 zemalja širom sveta. Dobijanjem statusa Superbrands Srbija 2015/6, kompanije i dobitnici ovog prestižnog priznanja iz Srbije pridružuju se jednoj velikoj globalnoj Superbrands porodici.
U okviru projekta Superbrands pripremljeno je luksuzno izdanje knjige u kojem su Superbrendovi imali mogućnost da dodatno promovišu svoje usluge, proizvode i poslovne poduhvate. Knjiga prezentuje istoriju, razvoj i dostignuća nekih od najjačih brendova u Srbiji, predstavljajući njihove izvanredne rezultate.
Cilj Corporate Superbrands Serbia 2015-2016. je da se strogom procedurom izaberu najuspešnije kompanije, organizacije i institucije – korporativni superbrendovi na području Srbije u proceduri izbora koja je sprovedena u dve faze.
Procedura izbora. U prvoj fazi, Stručni savet konstituisan na volonterskom principu od petnaest članova, ocenjuje početnu listu od približno 2000 kompanija, podeljenih u 34 kategorije u zavisnosti od sektora poslovanja. Stručni savet ja zasnivao svoje mišljenje na sledećim opštim kriterijumima: priznanje javnosti i dobra reputacija; dugotrajna doslednost i pouzdanost; odgovornost korporacije: tržište - kvalitet, cena i usluge, korporativni odnosi - zakonitost i transparentnost, poslovna sredina i postupci, društvena odgovornost - sponzorstva, kulturni i društveni događaji, zaštita životne sredine. U drugoj fazi odabrane Corporate Superbrands ocenjivali su članovi Stručnog saveta, kao i građani Srbije, putem ankete istraživanja javnog mnjenja. Anketa ispitivanja javnog mnjenja sprovedena je na reprezentativnom uzorku od 1.000 ispitanika - predstavnika punoletne populacije Srbije. Dva dobijena rezultata kombinovana su na sledeći način: 50 odsto glasova Stručnog saveta i 50 odsto glasova na osnovu istraživanja javnog mnjenja.
Tako je dobijeno po sedam najboljih korporativnih brendova iz svake kategorije koji čine selekciju korporativnih superbrendova Srbije za 2015/6. Na ovaj način su 246 kompanija dobile status Korporativnog Suprebrenda Srbije za 2015-2016. godinu.
Organizator, TGI Group International, veliku zahvalnost ukazuje prijateljima projekta koji su svojim doprinosom učinili da ovaj projekat bude još uspešniji: Prva TV i TV B92, Naxi radio, Attica Media SRB i Magazin Biznis kao medijska podrška; Metropol Palace Beograd kao sponzor Svečane dodele nagrada; kompanija Ninamedia Research koja je sprovela anketu ispitivanja javnog mnjenja u Srbiji, Alma Quatro i DPC Group u outdoor kampanji projekta.
Dodatne informacije dostupne na: www.superbrands.rs

Nastavak na Prva.rs...






Povezane vesti

Telekom Srbija dobitnik priznanja Superbrend Srbija

Izvor: Blic, 15.Jun.2016, 10:55

U hotelu Metropol Palace u Beogradu održana je svečana dodela Superbrands priznanja za 2015/2016...Telekom Srbija dobitnik je priznanja Superbrands Srbija, korporativne nagrade za najbolju kompaniju u kategoriji telekomunikacija u Srbiji. Priznanje je u ime kompanije primio Vladan Bojić, direktor...

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Prva.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Prva.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.