Hvale ga Forbes, Ad Age i Wired: Na Danima komunikacija gledamo jednog od vodećih kreativnih stratega

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Feb.2024, 16:47

Hvale ga Forbes, Ad Age i Wired: Na Danima komunikacija gledamo jednog od vodećih kreativnih stratega

Business Week opisao ga je kao dizajnersko svetsko čudo – on je prvi grafički dizajner pozvan da govori na Svetskom ekonomskom forumu u Davosu i jedan od samo pet nosioca titule American Master of Design, koji, povezujući kreativnost i biznis, stvara jedinstvena iskustva brendova koja strateški spredvode do njihovih poslovnih ciljeva. Na Dane komunikacija, festival tržišnog komuniciranja koji će u Rovinju biti održan od 11. do 14. aprila, stiže Brian Collins! >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<

Poslovna filozofija ovoga stratega svetske reputacije, ujedno i pokretača prvog odeljenja dizajna u Ogilvyju, jednoj od najpoznatijih kreativnih agencija na svetu, naoko jednostavna: dizajn nisu samo zanimljiva tipografija i lepi vizuali – reč je o razumevanju celovitog identiteta i iskustva brenda. Upravo su dizajn, vizija i budućnost brenda u dugogodišnjem radu bili njegova pobednička formula, a svoja znanja je pretočio u COLLINS, studio koji je Forbes istakao kao jednu od kompanija koje transformišu budućnost izgradnje brenda, dok ga je Ad Age svrstao na nimalo skroman popis 50 firmi za koje bi kreativci ubili da rade.

Laskave titule same po sebi ništa ne znače – ali zato u Collinsovom portfoliju, među ostalim postignućima, stoje i Avonov vizuelni identitet, Motorolin globalni sistem dizajna i Spotifyev globalni rebranding, koji su Design Week, Wired i Fast Company proglasili jednim od najistaknutijih rebrandinga.

Kad vas jedna od najvećih kreativnih agencijskih mreža na svetu (koju ste napustili, btw) upravo angažuje da napravite rebranding za njih uz desetak hiljada interno zaposlenih dizajnera i Art direktora, sigurno imate da kažete svašta što je vredno slušanja i pokažete mnogo toga što je vredno za videti. Prošle godine sam iščekivao Alhemija Roryja Sutherlanda, ove se radujem Alhemiju Brian Collins (i iracionalnosti Dana Arielyja) – očekujem praznik za oči i uši!“ poručio je Damir Ciglar, član organizacionog odbora Dana komunikacija.

Usavršivši svoja kreativna čula i povezujući ih s briljantnim strategijama, Brian Collins živi u budućnosti, isprobava nove načine da je pretoči u dizajn, a potom se s njim vraća u sadašnjost. U COLLINS-u, pojašnjava, osmišljavaju transformativne budućnosti za svoje klijente, a pokretač tih transformacija – ni više ni manje, je prošlost. Kako dizajnom predviđati, a potom i izgraditi ranije neistražene predele? Upravo će o tome sa učesnicima Dana komunikacija razgovarati na predavanju pod nazivom Design Alchemy – The Art of Transformation and the Inevitable Future(s).

Podsetimo, već je najavljen niz predavača izuzetne festivalske postave – učesnicima će se u Rovinju, uz uz Collinsa, pridružiti pridružiti i svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely, Eugene Cheong, kreativni buntovnik iz Azije sa više od hiljadu nagrada za svoj rad, te Alex Partridge, osnivač nekih među prvim viralnim Facebook stranicama i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski uticajne; Shivvy Jervis, stručnjakinja svetskog glasa koja povezuje digitalne inovacije s neuronaukom; Micaela Mantegna, prva advokatica specijalizovana za regulacije i autorska prava video igara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse, vodeći komunikator Google AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke – te niz drugih velikih svetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Ovi stručnjaci će odlučivati o najboljim idejama takmičenja kreativnosti IdejaX

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Feb.2024, 15:50

Prijave na IdejuX, nacionalno takmičenje kreativnosti koje nagrađuje originalne i jedinstvene kreativne ideje i marketinške projekte koji pomeraju granice, su otvorene još kratko – do 28. februara 2024. godine, kada se završava kasni rok za prijavu, a ovi stručnjaci će odlučivati o najbolji...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.