Ovi stručnjaci će odlučivati o najboljim idejama takmičenja kreativnosti IdejaX

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Feb.2024, 15:50

Ovi stručnjaci će odlučivati o najboljim idejama takmičenja kreativnosti IdejaX

Prijave na IdejuX, nacionalno takmičenje kreativnosti koje nagrađuje originalne i jedinstvene kreativne ideje i marketinške projekte koji pomeraju granice, su otvorene još kratko – do 28. februara 2024. godine, kada se završava kasni rok za prijavu, a ovi stručnjaci će odlučivati o najbolji među njima!

Prijave u kategoriji Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 12 poslovnih kategorija, i u takmičarskoj grupi Best of Positive Change >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << , ocenjivaće žiri u sledećem sastavu: Jurica Ćorluka (Señor), Ivan Golubić (Bruketa&Žinić&Grey), Krešimir Grancarić (McCann Zagreb), Alen Kekić (I TO NIJE SVE), Luka Mavretić (Imago Ogilvy), Martina Pavić (BBDO Zagreb), Mihaela Pavlović (FuturaDDB), Sean Poropat (Studio Sonda), Ivan Tanić (Šanavala), Duje Tičinović (Lesles), Anselmo Tumpić (Studio Tumpić/Prenc) i Jakov Vilović (UTORAK).

Grupa kategorija Best of Ad-Making slavi umetnost realizacije, poklanjajući posebnu pažnju formi i funkcionalnosti, ali uvek u službi realizacije ideje, a projekte pristigle u ovu grupu ocenjivaće žiri: Marin Balaić (Mit dizajn studio), Hani Domazet, Izvorka Jurić (Dig studio), Ana Lozica (MinusMinus Agency), Fran Mubrin (404 agency), Marin Ostojić (ZOO agencija), Sandi Pego (Rinzol), Hrvoje Škurla (PINK MOON) i Jurica Vuković (Euroart93)

Treća grupa kategorija Best Branding & Rebranding prepoznaće najuspešnija dostignuća u oblasti kreiranja i (pre)oblikovanja brenda ili vizuelnog identiteta određenog proizvoda, usluge ili organizacije. O najboljim projektima ove grupe, kao i nove grupe Best of Packaging, odlučivaće stručnjaci za dizajn: Marin Balaić (Mit dizajn studio), Izvorka Jurić (Dig studio), Ana Leko (Šareni artikl), Ana Lozica (MinusMinus Agency), Imelda Ramović (Studio Imeldy), Marko Šesnić (Šesnić&Turković) i Siniša Sudar (Studio Sudar).

Uvedena je nova takmičarska grupa – IV. Best of Packaging, posvećen najinovativnijim i najkreativnijim rešenjima u svetu dizajna ambalaže. U okviru ove grupe biće evaluirana ideja i performansi, uzimajući u obzir faktor održivosti u kontekstu materijala i metoda proizvodnje, a projekti se mogu registrovati u dve kategorije: Mala edicija za pakovanje proizvedena u manje od 10.000 primeraka i Velika edicija za pakovanje proizvedeno u više od 10.000 primeraka.

Ove godine velike vesti su dve nove kategorije u grupi V. Best of Positive Change: Priroda, kategorija koja slavi ideje koje podstiču donošenje ekološki prihvatljivih odluka i/ili povećavaju popularnost ekološki prihvatljivih proizvoda i usluga, i Društvo, kategorija posvećena idejema koje imaju za cilj postizanje pozitivne društvene ili kulturne promene, odnosno izazivanje prihvaćenih normi i stereotipa koji stvaraju društvene nejednakosti.

U okviru svake od kategorija, u svim grupama, mogu učestvovati svi radovi iz Hrvatske, kao kompletne kampanje i pojedinačni delovi kampanja, a kvalifikacioni period obuhvata period od 5. septembra 2022. do 18. februara 2024. Projekti koji su započeti pre navedenog kvalifikacionog perioda ili su se završili nakon njega mogu učestvovati ako su se u navedenom periodu bar delimično sprovodili u navedenom tržišnom periodu kao stvarna tržišna aktivnost, u skladu sa kriterijumima iz Pravilnika.

Sve informacije o konkursu, obrascu za prijavu i pravilnik potražite na zvaničnom sajtu www.danikomunikacija.com.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.