Pinkove zvezdice: Trajče Georgiev raspametio! Marija Serdar pretrpela prve kritike! VIDEO

Izvor: Svet plus, 05.Jun.2015, 21:35   (ažurirano 02.Apr.2020.)

U novoj scenografiji i potpuno drugačijim počelo je još jedno izdanje šoua Pinkove zvezdice. Mladi kandidati, od večeras su podeljeni u pet grupa po četvoro kandidata, a privi na bini su se pojavili Marija Serdar, Miodrag Đokić, Sofija Perić i Trajče Georgiev Marija je probila led u novoj scenografiji.

Izvodeći numeru "Hurt", poprilično je bila besprekorna u večerašnjoj emisiji Pinkovih >> Pročitaj celu vest na sajtu Svet plus << zvezdica. "Bilo je sitnica, potpuno relevantno za tvoj način pevanja, i zadala si zadatak, ne samo svojoj grupi, već svima koji su pevali", smatra Leontina. "Meni baš nije relevantno, jedan od tvojih lošijih nastupa. Za moj ukus je tako", smatra Hari.  Za tebe, kao najbolju, je nedopustivo da imaš netačnost u hiljaditu. Sada si bila 9,8 od 10, a nemoj to da radiš, nemoj da me ljutiš, poručio joj je Hari.

Odmah posle Marije nastupio je Miodrag sa pesmom "Čerge"."Bravo Miodraže! Mene je vratio u detinjstvo. Mom bratu i meni je tata pevao ovo kada smo bili deca. Sviđa mi se što si na kraju, kada si krenuo falsetom da izvlačiš, i glas je počeo da ti preskače, prešaltovao si se u pun glas", primetila je Jelena.  "Ti si jedini koji je oštećen jer ne može da izabere pesmu koja mu leži da peva, ali je ovo super", primetio je "Recimo da si mogao da ubaciš ove trilere koje imaš u ovoj pesmi", dodala je Goca. "Ja još glas kao tvoj nisam čuo nigde na svetu, do sada. Ti si neko ko će sigurno napraviti karijeru, bez obzira na to šta uradiš u ovom takmičenju. Nađi svoj glas, svoju karijeru, i Zvezdice će biti tvoja pobeda ovde. Retki dojam da neko kaže da, to sam ja", zaključio je Hari.

Sofija Perić pevala je pesmu "Gde da odem da te ne volim". "Ovu pesmu je komponovao Toše Proeski i nalazi se na albumu "Toše i prijatelji". Ja sam subjektivna i ne mogu da komentarišem. Jako sam vezana za pesmu i pobrkane su emocije. Sofija je otpevala na divan način i emotivno, svaka čast, odlično si otpevala", hvalila je Jelena. "Ozbiljna će ovo borba biti. Ti si divno otpevala, bila si potpuno u ovoj pesmi, i bilo je to fino, dodao je Milan. Kako ti kroz dah provučeš stihove, to je bilo savršeno", dodala je Goca.

Trajče Georgiev nastupio je sa pesmom "Tengo ganas de ti": "Konačno vidimo grimasu na tvom licu, i to mi se sviđa. Konačno vidimo ono što ti je Hari savetovao. Da se vidi taj grč, da se vidi da te boli kad apevaš, rekla je Goca. Važna je ta vizuelna ekspresija toga što pevaš", oduševljena je ona.  "Prava definicija dobrog pevanja je žongliranje sa sedam lopti i ne sme ti nijedna ispasti. Padale su loptice, znaš, u slučaju intonativnom", smatra Hari. Nisi više plivadon, aspirin, ne smiruješ već ozbiljno pevaš, rekao mu je on. Leontina je spomenula da joj je Trajče prišao na Evroviziji u Beču, što ju je oduševilo.

Dalje idu Trajče Georgiev i Marija Serdar, dok u duel idu Miodrag Đokić i Sofija Perić.

Nastavak na Svet plus...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Svet plus. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Svet plus. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.