L&Z top story: Kako su parfemi postali statusni simbol tinejdžera?

Izvor: Lepota i zdravlje, 03.Jul.2025, 11:00

L&Z top story: Kako su parfemi postali statusni simbol tinejdžera?

Parfemi su decenijama bili statusni simbol rezervisan mahom za svet odraslih — diskretna, ali moćna izjava stila, luksuza i pripadnosti određenoj društvenoj klasi. U parfemu se nije tražio samo miris, već i prestiž. Od bočica sa zlatnim čepovima na toaletnim stočićima do limitiranih izdanja dostupnih samo u najprestižnijim pariskim parfimerijama, oni su dugo bili povezani s idejom rafiniranog ukusa i kulturnog kapitala. Nositi pravi parfem značilo je više od lične higijene — to je bio znak pripadnosti određenom sloju društva. Ipak poslednjih nekoliko godina, taj elitistički svet mirisa otvorio je vrata novoj generaciji: tinejdžerima. Iako su ranije parfemi bili poklon za odrasle trenutke — prva matura, punoletstvo,...

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.