Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Maj.2023, 09:34
Meta testira AI alate za reklame
Meta je najavila da kreće da testira alate za reklamiranje zasnovane na generativnoj veštačkoj inteligenciji koji će kreirati sadržaj poput pozadine slika i varijacije pisanog teksta, prenosi Reuters sa konferencije za novinare u Njujorku.
Rukovodioci kompanije su na konferenciji odbili da preciziraju koliko će oglašivača biti pozvano, sugerišući samo da će to biti mala grupa.
Kako su rekli, Meta je od >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << ranije planirala da u julu dozvoli pristup većem broju oglašivača i integriše neke od funkcija u reklame opšte namene kasnije tokom godine.
Ova najava znači da će Meta krenuti u uvođenje proizvoda koji koriste veštačku inteligenciju koja prvo mora da obradi ogromno skladište podataka kako bi generisala novi sadržaj poput umetnosti, proze i softverskog koda.
Najava kompanije Meta stiže samo dan nakon što je njen glavni rival za reklame – Google saopštio da počinje da nudi integraciju veštačke inteligencije u svoje proizvode za pretragu, elektronsku poštu i fotografije.
Od prethodne jeseni, svedoci smo prave svetske pomame za veštačkom inteligencijom i njenim implementiranjem u najrazličitije proizvode, otkako je startap kompanija OpenAI lansirala svoj četbot ChatGPT. Sve više kompanija sada ulaže u alate i proizvode zasnovane na veštačkoj inteligenciji, ne samo zbog njene popularnosti, već očito i zbog opstanka na tržištu.
Izvor: benchmark.rs
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...