
Izvor: marketingITD.com, 17.Jul.2014, 01:05 (ažurirano 02.Apr.2020.)
DIGITAL NIGHT: Da li zaista postoji “realan” i “virtuelni” svet?
U Clubu Reset u Sremskoj Kamenci, nedaleko od Novog Sada, 25. jula će se na događaju pod nazivom #DigitalNight okupiti preko 250 istaknutih i uticajnih pojedinaca iz oblasti digitalnih i društvenih medija, marketinga i komunikacija, kao i mnogobrojni novinari, glumci, sportisti i VIP ličnosti.
Ambijent kluba Reset
Uz različite digitalne aktivacije, kao što je kinect igrica koja će se igrati na celoj višespratnoj fasadi objekta, zabavi će doprineti i nastup >> Pročitaj celu vest na sajtu marketingITD.com << Lene Kovačević. Ovaj događaj organizovale su: agencija za nastup brendova na društvenim mrežama Homepage, Club Reset i agencija Backstage event team.
Ukoliko želite da prisustvujete ovom događaju događaju, potrebno je da budete dovoljno aktivni na društvenoj mreži Twitter, a prijavljujete se na sajtu događaja www.digitalnight.rs koje su omogućene od danas pa sve do podele svih 30 VIP pozivnica.
Homepage tim
#DigitalNight je koncipiran tako da odabrane digitalne aktivacije predstave mogućnosti povezivanja online sa offline marketinškim aktivnostima na samom događaju, a takve se mogu naravno plasirati, i na primer, na mestima prodaje. Interakcija učesnika događaja kroz različite digitalne platforme, kreiraće word of mouth promociju predstavljenih digitalnih kampanja, savremenih digitalnih trendova i mogućnosti njihove primene u marketingu, prikazanih na primerima sponzora #DigitalNight događaja.
Osnovna želja organizatora je da se pokaže da je tradicionalna podela na “realni” i “virtuelni” svet u današnje vreme potpuno izgubila na značaju i da živimo u vremenu zaista integrisanih komunikacija.
Sada, kada smo u mogućnosti da digitalne sadržaje koje sami korisnici društvenih mreža generišu, mantra “users generated content is king” nikada nije bila smislenija, plasiramo na različite vrste uređaja od digitalnih bilborda, preko totema u tržnim centrima i ekrana u autobusima u prilici smo da promovišemo DOOH: Digital Out of Home, koncept tržišne komunikacije.
The post DIGITAL NIGHT: Da li zaista postoji “realan” i “virtuelni” svet? appeared first on marketingITD.
Nastavak na marketingITD.com...