Maraja Keri, roboti, medved i zeleni čaj - šta sve utiče na razvoj Nisanovih krosovera

Izvor: Blic, 23.Sep.2015, 13:22   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Maraja Keri, roboti, medved i zeleni čaj - šta sve utiče na razvoj Nisanovih krosovera

Pevačica Maraja Keri možda to i ne zna, ali ona igra ključnu ulogu u razvoju svakog Nisanovog krosovera. Isto važi i za mevede kao i za popularni japanski brend zelenog čaja.

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Po prvi put, lider trenutno najpopularnijeg automobilskog segmneta krosovera,

Prodajete polovni automobil?
>> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << />
Postavite besplatan oglas.

Nisan, otkrio je ekstremne mere koje koriste za testiranje svojih novih modela - uključujući "X-Trail", "džuk" i "kaškai".

Rigorozni inženjerski pristup ima za zadatak da reprodukiju kako će se segmenti automobila ponašati u svakodnevnoj bespoštednoj upotrebi u potrazi za vrhunskim kvalitetom koji obezbeđuje milionske prodaje.

Nisan je od početka krosover ere 2007. godine izvršio preko 150.000 testova na njihovim modelima, a među najčudnijima su:

- Korišćenje specijalnih robota koji otvaraju i zatvaraju prozore barem 30.000 puta na svakom proizvedenom automobilu, dok se posebna vulkanska prašina uvezena iz Japana koristi kako bi se proverilo kako prozori reaguju na grebanje, ali i kako prašina utiče na električni mehanizam.

- Aktiviranje brisača po 480 sati pri različitim brzinama i podešavanjima, kao i u različitim vremenskim uslovima.

- Paljenje desnog i levog migavca po 2.25 miliona puta na svakom modelu

- Puštanje muzike na najvišoj jačini u trajanju od 1.200 dana pri čemu se koriste specijalno odabrane pesme kako bi se ispitao širok raspon frekvencija. Među njima su pesme Maraje Keri zbog visokih nota i nemačka haus muzika zbog prodornih basova.

- Bacanje tereta kako bi se utvrdilo da li stakleni krov (panorama) može da izdrži u slučaju da se medved penje na automobil.

- Testiranje velikog broja različitih flaša i boca zarad postizanja optimalne veličine držača za čaše i pregrada u vratima. Posvećenost inženjera u ovom segmentu je otišla dotle da su čak odlučili da redizajniraju pregradu u prednjim vratima "kaškaija" kada se pokazalo da u nju ne može da stane flašica popularnog japanskog zelenog čaja. Umesto da rizikuju nezadovoljstvo mušterija, inženjeri su žrtvovali 50.000 evra na promenu dizajna.

- Roboti otvaraju haubu svakog modela krosovera barem 48.000 puta, dok se sva vrata otvore barem 1.2 miliona puta.

Iako testovi deluju ekstremno, oni demonstriraju predviđeni vek upotrebe ovih delova automobila, a podpredsednik Nisanovog tehničkog centra za Evropu Dejvid Mos je dodatno objasnio: "Neke sprave koje smo stvorili i i instrumente koje koristimo možda deluju kao da su delo ludih naučnika. Ali oni su tu kako bi Nisanovi krosoveri ispunili sve zahteve svojih mušterija."
Pogledaj vesti o: Japan

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.