Izvor: Lepota i zdravlje, 31.Jul.2021, 12:02

Veganska musaka s patlidžanom: Brz i ukusan ručak

Veganska musaka s patlidžanom: Brz i ukusan ručak

Veganska musaka s patlidžanom je naš izbor za ručak ovog vikenda!     View this post on Instagram   A post shared by Bhargavi Reddy (@beethetravelbee) Kao što znamo, musaka je veoma popularno jelo, a najviše u Grčkoj. Uglavnom se pravi od slojeva mlevenog mesa, patlidžana, tikvica i krompira. Godinama, recepti su se dopunjavali, pa danas imamo  sa pirinčem, od ribe, morskih plodova… Nije poznato ko je osmislio musaku, ali se veruje da ima >> Pročitaj celu vest na sajtu Lepota i zdravlje << arapsko poreklo. Tokom ranih 1900ih godina, u ovo jelo dodat je i francuski bešamel sos. Sam patlidžan ima brojna lekovita svojstva. Pored toga što poboljšava probavu, ovo povrće snižava holesterol i reguliše nivo šećera u krvi. Uz sve to, normalizuje rad srca i sadrži brojne vitamine i minerale. Baš smo se zato odlučili za musaku s patlidžanom. Naša verzija svakako nije tradicionalna, ali je koncept isti- musaka je ukusna i veoma zdrava. U nastavku vam donosimo ceo recept. Veganska musaka s patlidžanom Sastojci: 4 čena belog luka 2 manja patlidžana 1 šolja indijskog oraha 1 šolja iseckanog crnog luka 1 konzerva sočiva 1 konzerva pelata od paradjza šolja biljne pavlake maslinovo ulje so, biber, origano Isprobajte i… Musaku od ribe Način pripreme Zagrejte rernu na 200 stepeni. Iseckajte patlidžan na vertikalne kriške, posolite s obe strane i ostavite da odstoji pola sata.  Nakon toga isperite kriše i osušite ubrusom. Prebacite kriške na veliki pleh obložen pleh papirom. Pecite 15 minuta, dok kriške ne porumene. Izvadite iz rerne. Pripremite bešamel: Beli luk, indijski orah i biljnu pavlaku sipajte u procesor i blendajte dok ne dobijete ujednačenu masu. Pripremite sos sa sočivom: Na maslinovom ulju izdinstajte iseckani crni luk, sočivo i  paradajz pelat. Začinite solju, biberom i origanom i ostavite da se krčka, otklopljeno, petnaestak minuta. U blago nauljenu manju tepsiju (npr. dimenzija 20 x 30 cm) poređajte polovinu kriški patlidžana. Preko njih prelijte sos sa sočivom.  Odozgo poređajte drugi deo kriški patlidžana pa sve zalijte bešamelom. Pecite  15- 20 minuta, dok se ne uhvati zlatna korica. Poslužite toplo uz sezonsku salatu.   View this post on Instagram   A post shared by Victoria Mergens (@vicki.mergens) lepotaizdravlje.rsiko636/iStock/Getty Images Plus via Getty ImagesThe post Veganska musaka s patlidžanom: Brz i ukusan ručak appeared first on Lepota i zdravlje.
Pogledaj vesti o: Grčka

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.