Bio je Microsoftov jevanđelista, a danas spašava svet od dosade – i dolazi na Dane komunikacija!

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Jan.2023, 14:46

Bio je Microsoftov jevanđelista, a danas spašava svet od dosade – i dolazi na Dane komunikacija!

Dani komunikacija, poznati festival tržišnoga komuniciranja i kreativnosti koji okuplja nekoliko hiljada učesnika, u svom predstojećem izdanju će biti održan od 20. do 23. aprila 2023. godine, a da ništa u komunikacijama nije crno-belo, te da je daleko od predvidivog, a pogotovo dosadnog, još će nam jednom dokazati miljenik pozornice – James Whittaker.

Jevanđelista, futurista, naučnik, a odnedavno uspešni pivar pokazaće nam čitav niz mogućnosti, potencijala i nijansi >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << koje nudi budućnost, kao i kako najluđe ideje pretvoriti u neverovatno dobre poslovne poteze kojima ćemo promeniti svet. Ovog vizionara opisuju kao pravo osveženje u jednoličnom svetu običnih ličnosti, a njegov genijalni um bio je deo najvećih svetskih kompanija kao što su Microsoft, Google, pa čak i FBI.

Poznat kao brutalno iskren govornik, napisao je i knjigu o supermoćima struke, pružajući iskrene i otvorene uvide o tome kako karijerno putovanje učiniti izvanrednim i iz njega izvući maksimum. Njegovi nastupi nisu česti, a retki sretnici koji uspeju da ga slušaju uživo iskuse neponovljive nalete energije kojom sve podigne na noge te angažuje i poslednjeg pojedinca u publici.

Osećaj nakon njegovih predavanja sličan je onom nakon odličnog rock koncerta, a za njih se, neočekivano, priprema nedeljama pomno razmišljajući, osmišljavajući i pišući kako bi ih doveo do savršenstva. Ali to uopšte nije čudno uzevši u obzir činjenicu da je, nakon što je na početku svoje priče doktorirao na informatici, niz godina istraživao, patentirao i proučio sva pravila tog sveta – kako bi godinama kasnije znao uspšno da detektuje tehnološku budućnost i inoviranjem kontinuirano izlaziti iz svih okvira.

Ako mi ne promenimo svet, neko drugi će to učiniti umesto nas“, Whittakerov je stvaralački moto, a na festivalskoj pozornici Dana komunikacija će tokom predavanju naziva Fuck The Future, Love The Future: The Next 30 Years For Better or for Worse sa učesnicima podeliti svoje supermoći za genijalnu budućnost jer ga, kako kaže, sadašnjost neverovatno živcira.

Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele da nastave da osvajaju srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija. Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najdražu zajednicu tržišnih komunikacija.

Nakon Edwarda Snowdena, bivšeg zaposlenog CIA-e te konsultanta NSA-a koji je radio na stvaranju „najefikasnijeg sistema društvene kontrole u istoriji čovečanstva“ i koji će se učesnicima festivala pridružiti videolinkom, te Jamesa Whittakera, uslediće najave brojnih drugih zanimljivih učesnika.

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu hrvatskih i svetskih tržišnih lidera informacije o učestvovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Pogledaj vesti o: FBI

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.