
Izvor: SrbijaDanas.com, 20.Mar.2024, 13:36
Automobil u kom je POGINULA princeza Dajana iskorišćen za REKLAMU: Palata osudila ovaj MORBIDAN potez
Njena bliska prijateljica zgrožena ovom odlukom.
Francuska organizacija ADMD, koja se zalaže za eutanaziju, podelila je na društvenim mrežama plakat koji rekreira užasnu scenu u pariskom tunelu iz 1997. godine, gde je poginula princeza Dajana.
- Dajana nije izabrala svoju smrt. 2024. godine bi trebalo da imamo mogućnost izbora - opis >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << je ispod reklame koja je zgrozila javnost.
Negativni komentari na račun ovog poteza samo su se nizali na društvenim mrežama. Prijatelji pokojne princeze su zgroženi ovim postupkom, a reklamu su opisali kao "podlu, odvratnu i gnusnu".
Les Jeunes ADMD, qui ont depuis retiré leur post, récupèrent la mort tragique de Diana pour revendiquer le droit de choisir sa mort sans aucune condition.
Est-ce la position officielle de l' @ADMDFRANCE , l'#euthanasie sans condition ?@jeunesadmd #récupération #Diana pic.twitter.com/5jN3d9sua0
— Alliance VITA (@allianceVITA) March 15, 2024
Baronica Rosa Monkton, koja je bila princezina bliska prijateljica, osudila je kampanju, rekavši da je okrutna.
- Dajana je bila iskorišćavana tokom svog života, a sada se, iz niskih motiva, iskorišćava njena smrt - izjavila je Dajanina drugarica, prenosi "Daily Mail".
Kensingtonska palata izrazila je bes i zgroženost što je u objavljenoj reklami korišćena tragična saobraćajna nesreća princeze Dajane.
Srbija Danas/Daily mail
Nastavak na SrbijaDanas.com...