Smartfon za pametni izbor medija

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Apr.2012, 15:12   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Smartfon za pametni izbor medija

ADVERTISER-SERBIA.COM / Vašington - Suprotno opštem shvatanju, internet povećava gledanost televizije i čitanost štampe...(KLJUČNE REČI: Psiholog medija Prvoslav Plavšić; docent na Fakultetu za kulturu i medije Dr Dragana Jovanović; mobilna telefonija; mobilni telefoni; tabelti; istraživanja medija; media research; štampani mediji; TV; Facebook; Twitter; Google; Yahoo; fejsbuk; Gugl; Jahu; Microsoft; AOL; majkrosoft; tviter; društvene mreže; socijalne mreže; elektronski mediji)>>>
Pogledaj vesti o: Vašington,   Facebook

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.