MILOŠ ALEKSIĆ, predavač na DIRECT MEDIA AKADEMIJI 2018: „Radićemo na razumevanju suštine digitalnih načina komunikacije“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Maj.2018, 12:07   (ažurirano 02.Apr.2020.)

MILOŠ ALEKSIĆ, predavač na DIRECT MEDIA AKADEMIJI 2018: „Radićemo na razumevanju suštine digitalnih načina komunikacije“

Osnivač je sajta Odvratajzing.com

Za početak, recite nam naziv i sadržaj vašeg predavanja u okviru ovogodišnje DIRECT MEDIA AKADEMIJE

Moje predavanje se krije pod imenom DigitAll. U sklopu same sesije i povezanih radionica, radićemo na razumevanju suštine digitalnih načina komunikacije, strateškim odlukama i pripremnim radnjama, a zatim i na praktičnoj primeni svega naučenog na konkretnom primeru.

Za razliku od široko >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << dostupnih kurseva „digitalnog marketinga“ upitnog kvaliteta, u sklopu DigitAll-a nećemo krenuti da pravimo kuću od krova, pričajući o taktikama na pojedinim digitalnim kanalima. Naprotiv, ideja je da se polaznicima osveste osnovna pitanja. Prvo od njih je „da li je digital za mene i, ako jeste, na koji to tačno način?

Drugim rečima, uronićemo u suštinu.

Cilj je da zajedno izgradimo osnovu na kojoj svaki polaznik definiše važnost digitala, kao jednog dela miksa marketinških komunikacija, za sebe i svoju organizaciju.

Facebook kampanju može pokrenuti svako. Ali, dati pravi odgovor na pitanje „da li mi je to uopšte najbolji potez?“ može samo neko ko razume širu sliku.

Koga vidite kao potencijalne polaznike DIRECT MEDIA AKADEMIJE koji bi trebali da prisustvuju vašem predavanju?

– Predavanje podrazumeva određeni nivo marketinške i tehnološke pismenosti kod polaznika: nećemo se baviti formatima banera i objašanjavati tehnologije, već prolaziti kroz teoriju i praksu dobre komunikacione strategije sa digitalom u žiži.

Stoga kao polaznike vidim praktičare i studente koje interesuje da se ne „ukanale“ u puko taktičko izvođenje jednih te istih stvari. Vidim ljude koje interesuje spoj tehnologije, marketinga i psihologije. Vidim buduće predvodnike naše struke, koji znaju da ako žele da njihova komunikacija bude interesantna moraju i sami da se interesuju.

Koji su glavni edukativni ciljevi vašeg predavanja?

Glavni cilj je da razbijemo predrasude o tome šta je sve digital i naučimo kako se pravilno planira i izvodi moderna komunikacija. Odatle i igra reči u nazivu predavanja.

Pričaćemo o kontekstu, kroz korisničko putovanje (Customer Journey). Tražićemo tačke kontakta (touchpoints) kroz tehnike komunikacionog planiranja. Završićemo sa uvidom u to kako ove predradnje hrane kreativnost i omogućavaju relevantnu inovaciju, kojoj svi težimo.

Koji su benefiti, odnosno obrazovne koristi za one koji budu slušali vaše predavanje?

Kroz teoriju i praktične vežbe, poneće sa sobom jasnu ideju o tome kako se strateški promišlja moderna integrisana komunikacija. Idealno, vratiće se kući sa osećajem da su sve što smo prošli već nekako znali, duboko u sebi – samo sada imaju suštinsko razumevanje, alate i smernice koji će im pomoći da to i primene u praksi.

Autor: Snežana Milić

Izvor: Advertiser Serbia
Pogledaj vesti o: Rat u Ukrajini

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.