
Izvor: RuskaRec.ru, 29.Avg.2017, 14:29 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Krim prestao da bude „ostrvo"
Konstrukcija železničkog luka Krimskog mosta podignuta je na noseće stubove koji omeđavaju plovni put i projektovanu visinu od 35 metara iznad nivoa mora, prenose danas ruski mediji.
Konstrukciju tešku preko šest hiljada tona graditelji Krimskom mosta podigli su pomoću specijalne opreme uz nadzor glavnih inženjera. Proces je trajao oko 12 sati i odvijao se po planu.
Tokom narednih mesec dana obaviće se montaža završnih elemenata luka, kao i njegovo finalno postavljanje >> Pročitaj celu vest na sajtu RuskaRec.ru << na noseće delove.
U nedelju je pomoću plivajuće platforme dostavljen železnički luk mosta do plovnog segmenta.
Luk je podignut pomoću 700 užadi moćnih dizalica fiksiranih na stubovima. Za montažu gabaritne konstrukcije korišćeno je 16 uređaja, nosivosti od po 650 tona svaki, kako bi se dodatno osigurala bezbednost mehanizama.
Postavljanje atuomobilskog i železničkog luka Krimskog mosta jedinstvena je tehnološka operacija.
Krim prestao da bude „ostrvo"
Izvor: RuskaRec.ru, 29.Avg.2017
Konstrukcija železničkog luka Krimskog mosta podignuta je na projektovanu visinu od 35 metara iznad nivoa mora i noseće stubove koji omeđavaju plovni put, prenose danas ruski mediji.. Konstrukcija teška preko šest hiljada tona podignuta je pomoću specijalne opreme uz nadzor glavnih inženjera...