
Izvor: RuskaRec.ru, 29.Avg.2017, 14:17 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Krim prestao da bude „ostrvo"
Konstrukcija železničkog luka Krimskog mosta podignuta je na noseće stubove koji omeđavaju plovni put i projektovanu visinu od 35 metara iznad nivoa mora, prenose danas ruski mediji.
Konstrukciju tešku preko šest hiljada tona graditelji Krimskom mosta podigli su pomoću specijalne opreme uz nadzor glavnih inženjera. Proces je trajao oko 12 sati i odvijao se po planu.
Tokom narednih mesec dana obaviće se montaža završnih elemenata luka, kao i njegovo finalno postavljanje >> Pročitaj celu vest na sajtu RuskaRec.ru << na noseće delove.
U nedelju je pomoću plivajuće platforme dostavljen železnički luk mosta do plovnog segmenta.
Luk je podignut pomoću 700 užadi moćnih dizalica fiksiranih na stubovima. Za montažu gabaritne konstrukcij upotrbljeno je 16 uređaja, nosivosti od po 650 tona svaki, kako bi se dodatno osigurala bezbednost mehanizama.
Postavljanje atuomobilskog i železničkog luka Krimskog mosta jedinstvena je tehnološka operacija.
Ispod železničkog luka Krimskog mosta prošao prvi brod
Izvor: RuskaRec.ru, 30.Avg.2017, 11:42
Ispod železničkog luka Krimskog mosta koji je juče podignut na projektovanu visinu od 35 metara i uspešno postavljen na potporne stubove prošao je prvi brod nakon što je u tom delu Kerč-Jenikalskog kanala ponovo uspostavljena plovidba i to šest sati pre planiranog roka. Reč je o teretnom brodu...