Izvor: Blic, 28.Apr.2025, 11:08

Elezović: Neophodno konstantno revidirati strategiju održivog poslovanja

Jednom postavljena strategija održivog poslovanja je samo jedna tačka koja mora neprekidno da se revidira da bi bila relevantna na duži rok. Kompanija koja je lider na nekom tržištu ima pred sobom veliki izazov da se ne "uspava", a momenat prepoznavanja važnosti promene je jedan od najvažnijih zadataka donosilaca odluka, rekla je Nina Elezović, direktorka korporativnih poslova i održivosti u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, na nedavno održanom AmChamps 2.1 naprednom programu profesionalnog razvoja za mlade talente u Srbiji.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.