
Izvor: Blic, 21.Feb.2025, 12:25
AfD objavljuje snimke koji ciljaju na nostalgična osećanja i emocije glasača: Nemačka krajnja desnica koristi veštačku inteligenciju u kampanji
Nemačka desnica u predizbornoj kampanji koristi veštački generisane klipove, kako bi pojačala nostalgična osećanja i emocije kod glasača, piše "Politiko" i kao primer navodi video snimak "Da li se sećate kako je Nemačka nekada bila predivna", koji je podelila kandidatkinja krajnje desnice za kancelarku Alis Vajdel.
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.