Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Jun.2018, 13:19 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Cannes Lions: Proglašeni dobitnici nagrada u kategorijama Design, Mobile, Outdoor, Radio&Audio i Print&Publishing
Agencija AMV BBDO London je osvojila Grand Prix u kategoriji Design za kampanju Trash Isles, realizovanu za Plastic Oceans i LadBible
Grand Prix u kategoriji Mobile je osvojila agencija Grey Brasil sa kampanjom Corruption Detector realizovana za klijenta Reclame AQUI
U kategoriji Outdoor,Grand Prix su osvojile agencije Cossette >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Toronto za seriju OOH radova u okviru kampanje Follow the Arches za McDonald’s i Comedy Central za The Daily Show Presents: The Donald J. Trump Presidential Twitter Library
Soccer Song for Change projekat AB-InBev Africa i agencije Ogilvy Cape Town, je osvojio Grand Prix u kategoriji Radio&Audio
Grand Prix u kategoriji Print&Publishing je osvojila agencija AFRICA Sao Paulo sa kampanjom TagWords koja je realizovana za klijenta InBev Budweiser
Agencija NEW MOMENTN je osvojila bronzano priznanje za nastavak projekta „The One” u jednoj od najvažnijih festivalskih kategorija PRINT
Izvor: Advertiser Serbia
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
NEW MOMENT sinoć osvojio i Zlatnog lava na Kanskom festivalu
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Jun.2018, 09:07
“Večeras smo osvojili jubilarnog, desetog lava. Veoma smo ponosni na ceo tim, na sve naše saradnike iz celog New Momenta i Y&R Dubai, i zahvalni Međureligijskom Vijeću u BIH na ukazanom poverenju”, istakao je Žarko Sakan naš CEO...Veče pre toga, New Momen je osojio za isti projekat i bronzano...