Najviše nas izneverila obuća

Izvor: BKTV News, 15.Mar.2017, 17:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Najviše nas izneverila obuća

Ministar trgovine Rasim Ljajić izjavio je da je prošle godine bilo 16.400 prigovora potrošača, što je za oko 1.900 više nego u 2015. godini.

On je tokom obilaska trgovinskog lanca DIS u Pančevu, povodom Svetskog dana potrošača, ocenio da je ostvaren napredak u oblasti zaštite potrošača u Srbiji i da su građani Srbije bolje informisani o svojim pravima.

Ljajić i Sandžačka narodna partija zajedno za Vučića

"Od tog broja najviše je žalbi >> Pročitaj celu vest na sajtu BKTV News << bilo na obuću, uglavnom sportsku, oko 20 odsto, dok se 12 odsto prigovora odnosilo na mobile telefone, sedam odsto na računare, šest na belu tehniku, a po četiri odsto na odeću, nameštaj i televizore", rekao je Ljajić.

On je ocenio i da je važna uloga trgovaca, koji se bore za lojalnost potrošača i izlaze u susret prigovorima.

Ljajić: Kontinuitet stabilnosti i napretka sa Vučićem

"Plan je da se povećaju davanja za jačanje organizacija potrošača", rekao je ministar i dodao da je ove godine izdvojeno 15 miliona dinara, a da će sledeće godine u tu svrhu biti namenjeno 20 miliona dinara.

Ljajić podsetio da je ranije u Srbiji bilo pet organizacija za zaštitu potrošača, a da ih sada ima sedam. On je ocenio da DIS ima razumevanja za potrebe potrošača, a uveo je i kol centar na koji potrošači mogu da se jave i iznesu prigovore.

U svetu se danas obeležava Dan potrošača, a ove godine tema je izgradnja digitalnog tržišta i jačanje poverenja potrošača u elektronske procese na tom tržištu.
Pogledaj vesti o: Rasim Ljajić

Nastavak na BKTV News...






Povezane vesti

Ljajić: U 2016. oko 16.400 prigovora potrošača, najviše se žale na obuću

Izvor: NoviMagazin.rs, 15.Mar.2017

Ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije Rasim Ljajić izjavio je danas da je prošle godine bilo 16.400 prigovora potrošača, što je za oko 1.900 više nego u 2015. godini...On je tokom obilaska trgovinskog lanca DIS u Pančevu, povodom Svetskog dana potrošača, ocenio da je ostvaren...

Nastavak na NoviMagazin.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BKTV News. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BKTV News. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.