[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2021] DEGORDIAN: „Vukovarsko pivo – Digital Authentic Project“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Jul.2022, 14:53

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2021] DEGORDIAN: „Vukovarsko pivo – Digital Authentic Project“

IDEJA I NJENI EFEKTI. CILJEVI: Svrha kampanje je deliti vrednost branda – „stay true to your roots and the name of Vukovar“ i izazvati osećaj ponosa Vukovarcima i Hrvatima na baštinu, uključujući i autentično Vukovarsko pivo. Cilj je povećati brand awareness i ojačati emocionalnu povezanost brenda lokalnog piva s potrošačima.

STRATEGIJA

Funkcionalni benefit Vukovarskog je autentični ukus piva domaćih >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << majstora, a onaj emocionalni, nasleđe Vukovara. U strategiji Degordian se fokusirao na potonji. Nije kreiran sadržaj za vlastite digitalne kanale, već se tim agencije oslonio na reach i engagement koje se može ostvariti saradnjom sa uticajnim osobama. Osmišljen je projekat koji je sproveden s 5 influensera iz kategorija food; photo & video; education & entertainment. Vukovarsko su povezivali sa tradicionalnom slavonskom kuhinjom uz pomoć 2 Slavonca; s nepoznatim činjenicama uz interaktivne kvizove na profilu autora pitanja iz Potere; te s raznolikim krajolikom i bogatim sadržajem Vukovara i okoline zajedno s fotografima i videografima. Dugoročnom saradnjom i sveprisutnošću na kanalima influensera tokom 9 meseci stvoreni su ambasadori branda.

KREATIVNOST

Umesto da kroz owned media kanale govori o samom proizvodu, brend je pričao priču kroz kanale ambasadora koji su imali potpunu slobodu da kreiraju sadržaj u skladu sa svojim radom i stilom te tako stvore čvrste asocijacije i prilike koje se vežu za proizvod, grade brand te izazivaju ponos.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. IZVEDBA

Kako bi sadržaj bio autentičan, influenserima je u nekoliko navrata obezbeđeno putovanje u Vukovar, gde su kreirali foto i video sadržaj. Od aprila do decembra 2021. godine ambasadori su se smenjivali objavljujući na svom Instagram feedu i story-ju aktuelne teme: u proleće su prikazivani bogata flora i fauna podneblja; na leto su predstavljene aktivnosti poput kajakaštva i jahanja; u jesen se govorilo o tajnama dvorca Eltz i parku, a na zimu uz pomoć ambasadora iz ovih krajeva, pripremljena su dva različita božićna ručka karakteristična za Slavoniju i Sriem. Sadržaj je suptilno povezivan sa Vukovarskim pivom uz povremeni prikaz proizvoda i hashtag #NaPonosGradaSvog. Organizovana su i tri nagradna konkursa, iz svake kategorije po jedan. Objavljen je 21 post i isto toliko story setova.

REZULTATI

Svaka feed objava influensera u proseku je dosegla 19.975 ljudi i ostvarila u proseku 505,13 interakcija, iz čega proizlazi prosečni engagement rate od visokih 5,7%. Prema Social Insideru, u industriji alkohola u 2021. godini prosečni ER na Instagramu iznosio je 1,21%, što znači da je kampanja u odnosu na konkurenciju imala bolji rezultat za 372%.

Story-ji su u proseku dosegli 2.325,76 osoba, a bili prikazani ukupno 282.933 puta. Budući da su neki bili interaktivni, ostvarili su ukupno 42.267 interakcija – u proseku 1.457,48 po story-ju. Objave je delila i TZ Vukovara.

Iz ovih nadprosečnih rezultata za industriju zaključuje se kako je kampanja uspešno ispunila cilj – povećati brand awareness, ojačati emocionalnu povezanost branda i potrošača te s njima deliti vrednost branda.

Trajanje kampanje: 30.4.2021.- 28.12.2021.

Tržište: Hrvatska

Target grupa: 20-45

Doseg kampanje: nacionalna

Klasifikacija kampanje – oblik komunikacije: digitalna

Plaćeni korišćeni komunikacijski kanali. Online, PR aktivnosti

Vlastiti korišćeni komunikacijski kanali: Facebook stranica

Proizvedena i korišćena digitalna kreativna rešenja: oglasi za društvene mreže, PR sadržaji

PROJEKTNI TIM.

Kristijan Vukobrat – Account Director

Martina Bartolović – Account Assistant

Dora Medić – Marketing Project Management Team Lead

Lucija Potočnik – Head of Creative

Rahela Dragičević – Copywriter

Mia Bušić – Senior PR Manager

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Degordian
Pogledaj vesti o: Pivo

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.