Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Okt.2025, 14:23

Kako WTC model poslovnog kluba refediniše globalno umrežavanje

Kompanije – posebno mala i srednja preduzeća – koje upravljaju izazovima kompleksnosti međunarodne trgovine traže više od same liste kontakata, odnosno pažljivo birane zajednice, pouzdane savete i direktno vođenje ka prilikama. Upravo to izdvaja WTC poslovne klubove, moćan, a neretko potcenjen alat Asocijacije svetskih trgovinskih centara (WTCA).
WTC poslovni klub predstavlja mnogo više od tradicionalnog umrežavanja. To je strateški koncept koji primenjuju članice WTCA mreže širom sveta – od Filadelfije i Pariza do Bengalurua – kako bi izgradile jake, sektorske veze koje dovode do merljivog poslovnog razvoja. Ovaj model podrazumeva prelazak sa generičkog organizovanja skupova ka stvaranju ekskluzivnih...
Pogledaj vesti o: Pariz

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.