Nokia i Soni ostali u senci Etihada

Izvor: B92, 14.Maj.2014, 18:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Nokia i Soni ostali u senci Etihada

Kompanija Etihad Ervejz, nacionalni avioprevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata, dobila je nagradu "Global Excellence" za efektivni marketing.

Nagrada je dodeljena u Londonu u prisustvu više od 900 međunarodnih stručnjaka za marketing.

Ova prestižna nagrada se dodeljuje za dostignuća u internet oglašavanju i za nju je ove godine konkurisalo više stotina kandidata u 25 kategorija.

Etihad Ervejz je dobio nagradu u kategoriji "Global Excellence in Performance Marketing", >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << a to priznanje obuhvata kompanije koje posluju ili su proširile svoje onlajn marketinške aktivnosti na više od jednog regiona širom sveta.

Neki od finalista bili su Nokia, Sony Europe i Microsoft Shop.

Kompanija Etihad Airways je odabrana za pobednika zbog uspešnog globalnog širenja svoje internet kampanje započete u Velikoj Britaniji tokom 2013. godine.

Kampanja je bila fokusirana na rast programa kompanije Etihad Ervejz za program udružene internet prodaje, uključujući i širenje na glavna evropska tržišta kao što su Italija, Francuska i Nemačka.

Osim toga, novi direktni prodajni partneri angažovani su na rastućim tržištima kao što su Brazil, Kina i Indija, dok su partnerstva sa turističkim internet stranicama na kojima se vrše poređenja optimizovana.

Ovaj avioprevoznik je takođe uveo svoju prvu kampanju ponovnog oglašavanja putem elektronske pošte, prvobitno na engleskom jeziku, a potom i na arapskom i na drugim jezicima.

Ukupan prihod od kampanje povećao se za 100 odsto u 2013. godini, u poređenju sa prethodnom godinom, što je rezultat globalnog širenja. Ovim je obuhvaćeno i impresivnih 107 procenata rasta u prihodima direktnih partnera i 66 procenata rasta udruženih prihoda, navedeno je u saopštenju Etihad Ervejza.

Nastavak na B92...






Povezane vesti

Etihad Ervejz nagrađen u Londonu za efektivni marketing

Izvor: Blic, 14.Maj.2014

Kompanija Etihad ervejz, nacionalni avioprevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata, dobila je nagradu "Global Excellence" za efektivni marketing, na dodeli u Londonu u prisustvu više od 900 međunarodnih stručnjaka za marketing...Ova prestižna nagrada se dodeljuje za dostignuća u internet oglašavanju...

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.