Izvor: Blic, 14.Maj.2014, 20:57 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Etihad Ervejz nagrađen u Londonu za efektivni marketing
Kompanija Etihad ervejz, nacionalni avioprevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata, dobila je nagradu "Global Excellence" za efektivni marketing, na dodeli u Londonu u prisustvu više od 900 međunarodnih stručnjaka za marketing.
Ova prestižna nagrada se dodeljuje za dostignuća u internet oglašavanju i za nju je ove godine konkurisalo više stotina kandidata u 25 kategorija. Etihad ervejz je dobio nagradu u kategoriji >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << "Global Excellence in Performance Marketing, a to priznanje obuhvata kompanije koje posluju ili su proširile svoje onlajn marketinške aktivnosti na više od jednog regiona širom sveta. Neki od finalista bili su Nokija, Soni Evropa i Majkrosoft š. Kompanija Etihad ervejz je odabrana za pobednika zbog uspešnog globalnog širenja svoje internet kampanje započete u Velikoj Britaniji tokom 2013. godine. Kampanja je bila fokusirana na rast programa kompanije Etihad ervejz za program udružene internet prodaje, uključujući i širenje na glavna evropska tržišta kao što su Italija, Francuska i Nemačka.
Osim toga, novi direktni prodajni partneri angažovani su na rastućim tržištima kao što su Brazil, Kina i Indija, dok su partnerstva sa turističkim internet stranicama na kojima se vrše poređenja optimizovana.
Ovaj avioprevoznik je takođe uveo svoju prvu kampanju ponovnog oglašavanja putem elektronske pošte, prvobitno na engleskom jeziku, a potom i na arapskom i na drugim jezicima.
Ukupan prihod od kampanje povećao se za 100 odsto u 2013. godini, u poređenju sa prethodnom godinom, što je rezultat globalnog širenja.
Ovim je obuhvaćeno i impresivnih 107 procenata rasta u prihodima direktnih partnera i 66 procenata rasta udruženih prihoda, navedeno je u saopštenju Etihad ervejza.
Pročitajte još: Leti kao car! Ovo su luksuzni apartmani u novim Etihadovim avionima
Najčitanije SADA: