Organizacija War Child i agencija Publicis New York sugerišu gde se sve može uložiti novac umesto u ratove

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Nov.2017, 10:43   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Organizacija War Child i agencija Publicis New York sugerišu gde se sve može uložiti novac umesto u ratove

Humanitarna organizacija War Child u saradnji sa agencijom Publicis New York je kreirala kampanju pod nazivom „249 $“ koja ukazuju na ogroman novac koji se troši na ratove, i daje predloge za humanija ulaganja

Naime, svaki muškarac, žena i dete na planeti, godišnje utroše 249 dolara na rat. Kampanja podstiče ljude da taj novac doniraju za potrebe dece u ratom ugroženim područijma (za edukaciju, razvoj dece…) >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<

Ova kampanja nije kreirana samo da podigne svest o strahotama rata, već upućuje jasan poziv da se novac donira. Sve je to prikazano u jako zanimljivoj animaciji, kroz veštinu kreiranja predmeta od papira (u ovom slučaju novčanica) – origami.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.