Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Nov.2017, 10:43 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Organizacija War Child i agencija Publicis New York sugerišu gde se sve može uložiti novac umesto u ratove
Humanitarna organizacija War Child u saradnji sa agencijom Publicis New York je kreirala kampanju pod nazivom „249 $“ koja ukazuju na ogroman novac koji se troši na ratove, i daje predloge za humanija ulaganja
Naime, svaki muškarac, žena i dete na planeti, godišnje utroše 249 dolara na rat. Kampanja podstiče ljude da taj novac doniraju za potrebe dece u ratom ugroženim područijma (za edukaciju, razvoj dece…) >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<
Ova kampanja nije kreirana samo da podigne svest o strahotama rata, već upućuje jasan poziv da se novac donira. Sve je to prikazano u jako zanimljivoj animaciji, kroz veštinu kreiranja predmeta od papira (u ovom slučaju novčanica) – origami.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...