Nielsen: FMCG sektor drži najveći udeo globalnog oglašavanja

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Nov.2013, 08:53   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Nielsen: FMCG sektor drži najveći udeo globalnog oglašavanja

ADVERTISER-SERBIA.COM / NJUJORK - Nielsen-ov kvartalni Global AdView Pulse izvešaj pokazuje da sektor robe široke potrošnje učestvuje u ukupnim globalnim oglašavanja sa 21,3% >>>(Ključne reči: nilsen; marketing; istraživanja; istraživanje; research; oglašavanje; advertising; reklamiranje; advertajzing)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Rasističke, šovinističke, seksističke i lažljive reklame iz 50-ih godina u SAD

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Nov.2013

ADVERTISER-SERBIA.COM /  Primeri oglasa iz sredine prošlog veka čiji je sadržaj danas neprihvatljiv >>>(Ključne reči: advertising; reklama; oglas; oglašavanje; reklamiranje; marketing; advertajzing)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.