Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Avg.2025, 13:43

Danone tuži Chobani zbog kopiranja slogana

U centru pravnog spora nalazi se fraza „Bright & Mellow“, za koju Danone tvrdi da je koristi od 2021. godine kao zaštitni znak za piće iz svog brenda STōK, prenosi portal FoodBev.
U tužbi, podnetoj Okružnom sudu SAD-a u Njujorku, Danone tvrdi da je Chobani izvršio „svesno, smišljeno i sistematsko“ kršenje žiga nakon što je rebrendirao svoju La Colombe hladnu kafu koristeći isti slogan „Bright & Mellow“.
Tužba navodi da je Chobani takođe redizajnirao boce kako bi na „zapanjujuće sličan način“ podsećale na ambalažu STōK napitka.
Chobani je 2023. godine kupio brend La Colombe za 900 miliona dolara i, prema tužbi,...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.