
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Jun.2022, 17:02
Cannes Lions 2022: Dodeljene nagrade u kategorijama Creative B2B, Creative Data, Direct, Media, PR i Social & Influencer
Poznati su dobitnici Kanskih Lavova u još šest kategorija Grand Prix u kategoriji Creative B2B je pripao kampanji „Speaking in Color„, za Sherwin-Williams Coil Coatings, koju je kreirala agencija Wunderman Thompson Minneapolis. U kategoriji Creative Data Grand Prix je osvojio projekat „Data Tienda“ koji je kreiran za We Capital od strane agencije DDB Mexico […]
The post Cannes Lions 2022: Dodeljene nagrade u kategorijama Creative B2B, Creative Data, Direct, Media, PR i Social & Influencer appeared first on Advertiser Serbia.
Pogledaj vesti o: Nju Jork
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.