Cannes Lions 2021: Dodeljene nagrade i u kategorijama Mobile, Radio & Audio, Brand Experience & Activation, Creative eCommerce, Creative Effectiveness, Innovation i Creative Business Transformation

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Jun.2021, 16:54

Cannes Lions 2021: Dodeljene nagrade i u kategorijama Mobile, Radio & Audio, Brand Experience & Activation, Creative eCommerce, Creative Effectiveness, Innovation i Creative Business Transformation

Dobitnici nagrada u kategorijama Mobile, Radio & Audio, Brand Experience & Activation, Creative eCommerce, Creative Effectiveness, Innovation, kao i u novoj kategoriji Creative Business Transformation, proglašeni su danas

Telekom Pakistan Islamabad za projekat „Naming The Invisible By Digital Birth Registration“ je osvojio Grand Prix u kategoriji Mobile

Woojer i Area 23, AN FCB Healt Network Company New York su osvojili Grand Prix u kategoriji >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Radio & Audio za projekat „Sick Beats“

Agencija David Madrid za kampanju „Stevenage Challenge“ koja je realizovana za Burger King; Mastercard i McCann New York za kampanju „True Name“- Grand Prix u kategoriji Brand Experience & Activation

AB InBev i Draftline Bogota za projekat „Tienda Cerca“; The Big Issue & Linkedin i FCB Inferno London za projekat „Raising Profiles“ – Grand Prix u kategoriji Creative eCommerce

U kategoriji Creative Effectiveness Grand Prix je pripao agenciji Wieden+Kennedy Portland i kompaniji Nike za projekat „Nike Crazy Dreams“

U kategoriji Innovation, Grand Prix je pripao agenciji Wunderman Thompson Buenos Aires i projektu „Degree Inclusive“ koji je realizovan za Unilever

U novoj kategoriji Creative Business Transformation, Grand Prix je pripao brendu Carrefour i agenciji MarcelParis za projekat „Act for Food“

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.