Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Jun.2021, 16:54

Cannes Lions 2021: Dodeljene nagrade i u kategorijama Mobile, Radio & Audio, Brand Experience & Activation, Creative eCommerce, Creative Effectiveness, Innovation i Creative Business Transformation

Cannes Lions 2021: Dodeljene nagrade i u kategorijama Mobile, Radio & Audio, Brand Experience & Activation, Creative eCommerce, Creative Effectiveness, Innovation i Creative Business Transformation

Dobitnici nagrada u kategorijama Mobile, Radio & Audio, Brand Experience & Activation, Creative eCommerce, Creative Effectiveness, Innovation, kao i u novoj kategoriji Creative Business Transformation, proglašeni su danas
Telekom Pakistan Islamabad za projekat „Naming The Invisible By Digital Birth Registration“ je osvojio Grand Prix u kategoriji Mobile
Woojer i Area 23, AN FCB Healt Network Company New York su osvojili Grand Prix u kategoriji Radio & Audio za projekat „Sick Beats“
Agencija David Madrid za kampanju „Stevenage Challenge“ koja je realizovana za Burger King; Mastercard i McCann ...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.