Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Jun.2021, 16:54
Cannes Lions 2021: Dodeljene nagrade i u kategorijama Mobile, Radio & Audio, Brand Experience & Activation, Creative eCommerce, Creative Effectiveness, Innovation i Creative Business Transformation
Dobitnici nagrada u kategorijama Mobile, Radio & Audio, Brand Experience & Activation, Creative eCommerce, Creative Effectiveness, Innovation, kao i u novoj kategoriji Creative Business Transformation, proglašeni su danas
Telekom Pakistan Islamabad za projekat „Naming The Invisible By Digital Birth Registration“ je osvojio Grand Prix u kategoriji Mobile
Woojer i Area 23, AN FCB Healt Network Company New York su osvojili Grand Prix u kategoriji >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Radio & Audio za projekat „Sick Beats“
Agencija David Madrid za kampanju „Stevenage Challenge“ koja je realizovana za Burger King; Mastercard i McCann New York za kampanju „True Name“- Grand Prix u kategoriji Brand Experience & Activation
AB InBev i Draftline Bogota za projekat „Tienda Cerca“; The Big Issue & Linkedin i FCB Inferno London za projekat „Raising Profiles“ – Grand Prix u kategoriji Creative eCommerce
U kategoriji Creative Effectiveness Grand Prix je pripao agenciji Wieden+Kennedy Portland i kompaniji Nike za projekat „Nike Crazy Dreams“
U kategoriji Innovation, Grand Prix je pripao agenciji Wunderman Thompson Buenos Aires i projektu „Degree Inclusive“ koji je realizovan za Unilever
U novoj kategoriji Creative Business Transformation, Grand Prix je pripao brendu Carrefour i agenciji MarcelParis za projekat „Act for Food“
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...