Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Jun.2016, 16:04 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Zabranjene reklame koje dovode do nezadovoljstva sopstvenim telom
Reklame koje bi kod korisnika javnog prevoza u Londonu mogle da dovedu do „manjka samopouzdanja zbog nezadovoljstva sopstvenim telom“ biće zabranjene početkom sledećeg meseca, saopšteno je u sedištu gradonačelnika Londona
Zabrana će se odnositi na 12.000 reklama koje se svakodnevno postavljaju u autobusima, tramvajima, metrou i vozovima, koji saobraćaju u sistemu kojim upravlja gradska agencija Transport for London >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << (TFL).
„Od sledećeg meseca neće biti dozvoljene reklame koje promovisanjem nerealne slike o ljudskom telu mogu da izazovu nesigurnost u sopstveni fizički izgled, naočito kod mladih„, navodi se u saopštenju.
Gradonačelnik Londona Sadik Kan podržao je takvu odluku, navodeći da je kao otac dveju tinejdžerki zabrinut zbog nerealnih poruka koje reklame šalju i pritiska koji vrše na žene.
U julu prošle godine jedan britanski policajac rekao je da postavljanje reklame za proteinsku dijetu sa slikom devojke u bikiniju nije uvredljivo, zbog čega je u javnosti nazvan seksistom.
Na reklami sa sloganom „Da li je vaše telo spremno za plažu?“ prikazana je australijska manekenka Rene Somerfild, odevena u žuti kupaći kostim.
Agencija TFL jedna je od najprofitabilnijih na svetu, sa očekivanim prihodom od 1,98 milijardi evra u narednih osam godina.
Izvor: Beta
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...