Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Sep.2020, 18:28

UNICEF-ova nova reklama pretvara izbeglice u heroje

UNICEF-ova nova reklama pretvara izbeglice u heroje

Deca izbeglice su heroji najnovije UNICEF-ove kampanje koja podstiče britansku javnost da promeni percepciju o migrantima
Reklamu “Reimagine the world like a gamer” koju je kreirala agencija VaynerMedia London, prati iskustva troje dece izbeglica – Nora, Sama and Pouya – dok „otključavaju“ veštine i rade na ostvarenju svojih ciljeva da postanu lekar, autor i pilot.
Nova UNICEF-ova reklama ima za cilj da promeni način na koji ljudi razmišljaju o migrantima…kao o bližnjim ljudskim bićima sa nadom, snovima, ambicijom i potencijalom....
Pogledaj vesti o: London

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.