Izvor: Piplmetar.rs, 26.Maj.2023, 10:31

„Bolesna ćerka mi je zarobljena na aerodromu“: Avio-kompanija otkazala desetine letova zbog IT kvara

Kompanija kaže da su ontaktirani klijenti koji su pogođeni i ponuđen im je povraćaj novca ili ponovna rezervacija na alternativni let

Foto: Shutterstock


British Airways (BA) izvinio se zbog otkazivanja desetina letova na londonskom Hitrou zbog tehničkog problema. Avio-kompanija je saopštila da rešava „tehničke probleme“ koji izazivaju poteškoće sa onlajn čekiranjem i da zbog toga mora da odloži letove.
Četrdeset >> Pročitaj celu vest na sajtu Piplmetar.rs << tri leta, ili oko 5 odsto njegovih usluga, otkazano je zbog IT kvara, Inače, niz IT kvarova oštetio je reputaciju kompanije u poslednjih nekoliko godina, uključujući incident u decembru koji je doveo do otkazivanja desetina dugih letova u nedelju pre Božića.
Jedna osoba pogođena kašnjenjima je tvitovala: „Niko u @british_airwais ne može da nam kaže kada će naš let krenuti. A ako ipak krene, očigledno će otići bez prtljaga.“
Drugi je napisao: „Moja ćerka je zaglavljena na Hitrou nakon što je već krenula iz Kanade zbog hitne medicinske pomoći. Nije spavala 24 sata i ne može da se vrati na let za Dablin.“
BA je saopštila da je većina letova nastavila da funkcioniše, dodajući da su kontaktirani klijenti koji su pogođeni i ponuđene opcije, uključujući povraćaj novca ili ponovno rezervaciju na alternativni let kod avio-kompanije ili drugog prevoznika.
Čini se da je za tehnički problem u ovom slučaju kriv BA, tako da bi svako otkazivanje leta i kašnjenje duže od tri sata takođe trebalo da ispunjava uslove za nadoknadu.
Problemi su nastali pošto su čuvari na aerodromu Hitrou započeli trodnevni štrajk zbog plata.
BA je pogođena drugim IT problemima poslednjih godina, uključujući veliki prekid rada u 2017. koji je zaglavio 75.000 putnika tokom prazničnog vikenda. Incident je izazvao burnu reakciju putnika uz obećanje prevoznika da će u budućnosti biti bolje.
U to vreme, putnici su rekli da su njihova iskustva sa avio-kompanijom bila „potpuno katastrofalna“ i „zaista žalosna“, što je navelo avio-kompaniju da se izvini.
(Telegraf Biznis)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Najveći svetski sajam poslovne (biznis) avijacije EBACE u Ženevi

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.


Opširnije
Izvor: Telegraf.rs

Pogledaj vesti o: London

Nastavak na Piplmetar.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Piplmetar.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Piplmetar.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.