
Blog: Prljava posla, 16.Mar.2011, 12:09 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Političari i krizne situacije na internetu
Jedna od “prirodnih” lepota društvenih medija je u tome što material (tekst, slika, video..) koji svaki građanin može da kreira, može da postane viralan. Takođe svaki građanin može svojim mobilnim telefonom da zabeleži neki događaj i na taj način na trenutak odmeni profesionalne žurnaliste (jer čak i oni imaju dušu i idu na godišnje odmore ).
Najbolje i najgore od svega leži u činjenici da svemogući internet sve pamti. Snimak koji osvane na TV-u emituje se samo dok je aktuelan. Prednost nas ovisnika o internetu, je u tome što imamo pristup tim snimcima na moćnom YouTube-u i nakon bure. Na taj način za političare nemili događaji, ostaju zauvek deo njihove internet istorije.
Do sada je već svima jasno koliki je uticaj društvenih medija na klasične i obrnuto, a kako političari i njihove političke partije pokušavaju da iz svega toga izvuku neki ćef, bilo bi zanimljivo da postavimo par pitanja (a nadamo se da ćemo dobiti i odgovore) ljudima zaduženim za stranačku online komunikaciju.
U ovom članku se nećemo baviti običnim ljudima kao što su Elizabeta i Slađana (i svom medijskom frkom koja je fakat uticala na njihove živote i na njihovu stranku). U ovom članku ćemo naš prostor i vaše vreme radije iskoristiti da vas prvo podsetimo na javne ispade političara u medijima (jer je, mora se priznati, to ipak strašnije od ispada običnih članova stranaka). Valjalo bi još i da se podsetimo prozivki pojedinih muzičara upućenim političarima i partijama. Kao drugo, zanima nas da li i kako stranke reaguju na problematične materijale koji se o njima pojavljuju na internetu, a koji mogu da naruše ugled stranke.
Da pojasnimo još malo. Dakle. Do sada ste sigurno naleteli na materijale kreirane od strane afirmisanih muzičara (dakle onih koji uživaju “muzički” ugled u našem društvu) te nas zanima koliko ozbiljno političke partije shvataju ovakve ili slične javne kritike?
Da li postoji plan aktivnosti za krizne online situacije?
Da li su eventualni online incidenti doveli do vaše offline reakcije?
Pozivaju se sve karte, pozivaju se sve karte!
Bilo bi sjajno da se u ovu diskusiju uključe i stručnjaci iz sfere online komunikacija i da daju svoje viđenje, na koji način bi stranke mogle da reaguju na ovakve pojave (čitaj prozivke). Naravno, više nego dobrodošli su i komentari svih čitaoca našeg bloga koji su voljni utrošiti malo vremena na iskazivanje svojeg mišljenje o “zadatoj” temi. Takođe bi bili više nego zahvalni na ukazivanje svih primera koje nismo uvrstili u naš članak…
Ubacite žetone, stisnite gas, krečemo!
1. Ivica Dačić o Kalemegdanu (preko 300.000 pregleda)
2. Nenad Čanak (preko 47.000 pregleda)
3. Aleksandar Vučić (preko 16.000 pregleda)
4. Vojislav Koštunica (fotografija)
5. Fantastična 4 – Rep i Grad (preko 230.000 pregleda)
6. Eufrat i Ajs Nigrutin – Dinkiću care (preko 280.000 pregleda)
7. Bora Čorba – Pesma o Čedi prašku (preko 550.000 pregleda)
Van konkurencije Let 3 – Omađijaj me (pesma posvećena Jadranki Kosor)
Hvala na pažnji, to je sve od nas u ovoj turi…
Političari i krizne situacije na internetu je članak sa bloga Prljava posla