Nisan se izvinjava: Skandal podrio poverenje

Izvor: B92, 09.Nov.2017, 15:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Nisan se izvinjava: Skandal podrio poverenje

Tokio -- Japanska automobilska kompanija Nisan srezala je prognozu godišnjeg profita iz poslovanja, nakon skandala koji ih je pogodio.

Naime, problem je izbio kad je otkriveno da su nekvalifikovani radnici obavljali finalnu kontrolu vozila.

Nisan sada očekuje da će operativni profit kompanije iznositi 645 milijardi jena (5,7 milijardi dolara) u godini zaključno sa martom 2018, što je manje u odnosu na ranije >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << projektovanih 685 milijardi jena, prenosi agencija Frans pres.

Japanska kompanija je, međutim, zadržala prognoze neto profita i prihoda na 535 milijardi jena, odnosno 11.800 milijardi jena.

Izvršni direktor Nisana Hiroto Sajkava je, pred predstavljanje podataka novinarima, napravio dugi naklon i uputio izvinjenje.

"Želeo bih da se izvinim kupcima, partnerima, dilerima i svim ljudima koji su podržavali Nisan. Skandal je podrio poverenje svih vas. Želeli bismo da se potrudimo da povratimo vaše poverenje", izjavio je Sajkava.

Nisan je prošlog meseca opozvao 1,2 miliona automobila u Japanu nakon medijskih navoda o tome da su na testiranju Nisanovih automobila radili zaposleni koji, prema japanskim standardima, nisu kvalifikovani za kontrolu vozila.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.