Izvor: B92, 11.Jul.2014, 14:28   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Infiniti ostvario rekordnu prodaju zahvaljujući Q50

Rast prodaje automobila ne beleže samo nemačkih premijum proizvođača. Japanski Infiniti povećao je broj prodatih vozila u prvih šest meseci 2014. za 30 odsto.

U periodu januar-jun, Infiniti je širom sveta isporučio kupcima 101.220 automobila. To je ujedno i rekordna polugodišnja prodaja u istoriji ovog proizvođača.

Najznačajnija tržišta za ovu podružnicu kompanije Nissan koja se bavi izradom luksuznih >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << automobila i dalje su SAD, Kina, Kanada i Bliski istok, a stepen rasta podjednako je raspoređen.

Očekivano, u prodaji je najzastupljeniji novi model, limuzina Q50, zahvaljujući kojoj je i ostvaren ovakav rast. Infiniti Q50 čini oko 50 odsto svih prodatih automobila ove marke.

Do kraja 2014. u Kini će se pojaviti i verzija sa produženim međuosovinskom rastojanjem, što bi trebalo dodatno da pogura prodaju Infinitija. Takođe, uskoro se očekuje premijera novog kompaktnog hečbek modela, Q30, koji će biti rival Mercedesu A klase i BMW-u Serije1, tako da bi Infiniti u 2015. mogao još jednom da obori sopstveni rekord prodaje.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

SAD: Audi A3 sedan skoro duplo prodavaniji od Mercedesa CLA

Izvor: AutoBlog, 11.Jul.2014

Tokom svoja prva tri meseca prodaje na tržištu SAD-a, Audijev A3 sedan je prodat u 7.735 komada, dok je Mercedes za to vreme plasirao 4.447 primeraka modela CLA. Audijev A3 sedan na američkom tržištu startuje po ceni od 29.900 dolara, koliko košta i osnovni Mercedes CLA. Ipak, treba napomenuti...

Nastavak na AutoBlog...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.