Izvor: RTS, 23.Jan.2009, 21:37 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Novi vizuelni identitet RTS-a
Radio-televizija Srbije krenula je u novu misiju. Obući će novo ruho i imati novi vizuelni identitet. Prvi korak na tom putu Javni medijski servis Srbije započeo je osmišljavanjem identiteta digitalnog kanala kulture. Za tri-četiri meseca, izgled RTS-a korenito će se promeniti.
U jubilarnoj 2008. poklonili smo vam najbolje do sada organizovano takmičenje za pesmu Evrovizije, najgledanije domaće serije na našim prostorima ikada, prvi digitalni kanal kulture i Avalski toranj, >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << čime smo vam vratili orjentir.
Radio-televizija Srbije i u novoj godini, nastavlja da opravdava vaše poverenje. Na red je došla i promena celokupnog vizuelnog identiteta.
Radio-televizija Srbije uskoro raspisuje međunarodni konkurs za nove ćirilične fontove koji će biti primenjivani na elektronskim medijima.
O detaljima konkursa javnost će biti obaveštena u štampi i na sajtu RTS-a.
Atraktivno, a izvodljivo, kreativno a ne pretrpano, reči su koje opisuju misiju koja je pred RTS-om.
Novi izgled prvo će dobiti Informativni program. Nove najave emisija, špice, grafike, seče Dnevnika, zvuk, slike i reči, daće Javnom servisu prepoznatljiv lik.
Sve to oslanjaće se na ono što je tradicionalno, a dobro. Novi RTS ima tri boje. Bela boja za jutarnji termin, crvena za dan, a plava za veče.
Nov dizajn, odgovara vremenu i izazovima koje ono nosi. Put za stvaranje drugačijeg ruha vaše kuće, trebalo bi da ispuni vaša očekivanja i kriterijume nove misije Javnog medijskog servisa.
Za taj put u formiranju nove ideje i lika RTS-a, zadužen je Boris Miljković, jedan od vodećih srpskih umetnika u toj oblasti i kreativni direktor ove kuće.