Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Mar.2021, 11:13

Tehnološki divovi u 2020 potrošili 19 miliona evra na lobiranje u EU

Tehnološki divovi u 2020 potrošili 19 miliona evra na lobiranje u EU

Povećan regulatorni nadzor tehnoloških divova poput Google-a, Facebook-a i Microsoft-a izazvao je i prošle godine porast lobiranja tih kompanija u Briselu a samim tim i povećanje njihove potrošnje za te aktivnosti
Prošle godine, tzv. velika petorka big tech-a GAFAM (Google, Amazon, Facebook, Apple i Microsoft) je potrošila ukupno 19 miliona evra lobirajući u institucijama EU, navodi se u izveštaju nevladine agencije koja, između ostalog nadzire i lobiranje, Transparency International EU.
Google je najviše trošio na lobiranje u EU. Prošle je godine potrošio skoro 6 miliona evra pokušavajući da utiče na kreatore politika EU. Taj iznos je preko 4,5 puta više od potrošenog...
Pogledaj vesti o: Evropska Unija,   Facebook

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






 Povezane vesti
Gledanost TV programa s nacionalnom pokrivenošću u februaru 2021. godine

Gledanost TV programa s nacionalnom pokrivenošću u februaru 2021. godine

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Mar.2021

Prvi program RTS-a je i u februaru najgledaniji televizijski program u Srbiji, sa preko tri miliona gledalaca dnevno..U februaru je RTS1 bio 25 dana, a od početka godine čak 54 dana najgledaniji program u Srbiji. U udarnom televizijskom vremenu od 19.00 do 23.00 sata, kada je najveći broj građana...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.