Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Sep.2012, 13:33 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Pritisak na medije u Srbiji se sprovodi putem oglašavanja i kupovine reklamnog prostora
ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - Predstavnici OEBS-a, Evropske unije i srpske vlade složili su
se na otvaranju regionalne konferencije o slobodi medija u Beogradu da
je u Srbiji neophodan izlazak države iz vlasništva
>>>
(Ključne reči: mediji; sloboda medija;
vlasništvo u medijima; država; pritisak na medije; uređivačka politika;
reklame; reklamiranje; advertising; marketing; advertajzing)
Pogledaj vesti o: Evropska Unija
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
"Najzapadnija vlast srozala medije"
Izvor: B92, 20.Sep.2012
Beograd -- Predsednica UNS-a Ljiljana Smajlović ocenila da je izrazito proevropska možda i najzapadnija vlast koju je Srbija ikad imala dovela do najžešće kontrole medija...To su uradili do te mere da je, kad su "završili taj posao" - bilo manje opozicionih i nezavisnih medija nego u vreme Slobodana...