Pritisak na medije u Srbiji se sprovodi putem oglašavanja i kupovine reklamnog prostora

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Sep.2012, 13:33   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pritisak na medije u Srbiji se sprovodi putem oglašavanja i kupovine reklamnog prostora

ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - Predstavnici OEBS-a, Evropske unije i srpske vlade složili su se na otvaranju regionalne konferencije o slobodi medija u Beogradu da je u Srbiji neophodan izlazak države iz vlasništva >>> (Ključne reči: mediji; sloboda medija; vlasništvo u medijima; država; pritisak na medije; uređivačka politika; reklame; reklamiranje; advertising; marketing; advertajzing)
Pogledaj vesti o: Evropska Unija

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

"Najzapadnija vlast srozala medije"

Izvor: B92, 20.Sep.2012

Beograd -- Predsednica UNS-a Ljiljana Smajlović ocenila da je izrazito proevropska možda i najzapadnija vlast koju je Srbija ikad imala dovela do najžešće kontrole medija...To su uradili do te mere da je, kad su "završili taj posao" - bilo manje opozicionih i nezavisnih medija nego u vreme Slobodana...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.